ТЖБ 11-сынып Биология 2-тоқсан (КГБ) жауаптар
«Биология» 11 сынып 2-тоқсандық жиынтық бағалау
Тоқсандық жиынтық бағалау оқу бағдарламасы мен оқу жоспарының мазмұнына сәйкес, оқушылардың тоқсан барысында меңгерген білім, білік және дағдыларды анықтауға бағытталған. Тоқсандық жиынтық бағалау оқу жоспарындағы тоқсан ішінде меңгеруге тиісті оқу мақсаттарына жету деңгейін тексереді.
«Биология» пәні бойынша (Орта білім беру мазмұнын жаңарту аясындағы) негізгі орта білім беру бағдарламасы (5-11 сыныптар)
КТБ– көп таңдауы бар тапсырмалар;
ҚЖ– Қысқа жауапты қажет ететін тапсырмалар;
ТЖ– Толық жауапты қажет ететін тапсырмалар.
Берілгеннұсқакөптаңдауыбартапсырмаларды,қысқажәнетолықжауапты сұрақтарды қамтитын11тапсырмадан тұрады.
Көптаңдауы бар тапсырмаларға оқушылар ұсынылған жауап нұсқаларынан дұрыс жауабын таңдау арқылы жауап береді.
Қысқа жауапты қажет ететін сұрақтарға оқушылар есептелген мәні, сөздер немесе қысқа сөйлемдер түрінде жауап береді.
Толық жауапты қажет ететін сұрақтарда оқушыдан максималды балл жинау үшін тапсырманың шешімін табудың әр қадамын анық көрсетуі талап етіледі.
ТЖБ 11-сынып Биология 2-тоқсан (КГБ) жауаптар
«Биология» пәнінен 2-тоқсанға арналған жиынтық бағалаудың тапсырмалары
1. Аш ішектегі бүрлерде натрий-калий сорғысы арқылы активті тасымалдау қалай
жүретіндігі 1 – суретте көрсетілген.
1 – сурет арқылы натрий-калий сорғысының жүру механизмін сипаттаңыз.
________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________[4]
2. Заттар тасымалданудың симпласттық, апопласттық, вакуолярлық жолдары көрсетілген.
2.1 - сызба
2.1 – сызбадағы түрлі бағдарша арқылы көрсетілген жолдарға атау беріңіз.
3. 3.1 – сызбаны пайдалана отырып симпластық және вакуолярлық жолдарды анықтаңыз.