Название сайта

ТЖБ 11-сынып Дүниежүзі тарихы 3-тоқсан (КГБ) жауаптар

[xfgiven_youtube-id] [/xfgiven_youtube-id]

Дүниежүзі тарихы 11 сынып 3-тоқсандық жиынтық бағалау

Тоқсандық жиынтық бағалау оқу бағдарламасы мен оқу жоспарының мазмұнына сәйкес, оқушылардың тоқсан барысында меңгерген білім, білік және дағдыларды анықтауға бағытталған. Тоқсандық жиынтық бағалау оқу жоспарындағы тоқсан ішінде меңгеруге тиісті оқу мақсаттарына жету деңгейін тексереді. «Дүниежүзі тарихы» пәні бойынша (Орта білім беру мазмұнын жаңарту аясындағы) негізгі орта білім беру бағдарламасы (11-11 сыныптар)

Тапсырма түрлері:
КТБ -көп таңдауы бар тапсырмалар;
ҚЖ –қысқа жауапты қажет ететін тапсырмалар;
ТЖтолық жауапты қажет ететін тапсырмалар.
Жиынтық бағалаудың құрылымы
Берілген нұсқа көп жауапты тест сұрақтары және қысқа/толық жауапты қажет ететін сұрақтарды қамтитын 11 тапсырмадан тұрады.
Тест тапсырмаларынан білім алушыұсынылған жауап нұсқаларыныңдұрыс бір жауабын таңдайды.
Білім алушықысқа жауапты қажет ететін сұрақтарға сөз немесе қысқа сөйлемдер түрінде жауап береді.
Толық жауапты қажет ететін сұрақтарға толық жауап беруі қажет.
Білім алушының Қазақстан тарихылық біліміне талдау жасай алу және қолдана алу қабілеті бағаланады.
Тапсырма бірнеше құрылымдық бөлімдерден/сұрақтардан тұруы мүмкін.

ТЖБ 11-сынып Дүниежүзі тарихы 3-тоқсан (КГБ) жауаптар

Тапсырмалар және балл қою кестеcі үлгілері
«Дүниежүзі тарихы» пәнінен IІІ тоқсан бойынша жиынтық бағалау тапсырмалары
1. ХІХ – ХХ ғғ. Еуропадағы қоғамдық ойдың дамуына әсер еткен өзгерістердің қажеттілігін
келесі ұғымдарды қолдана отырып түсіндіріңіз: «либерализм», «ұлтшылдық», «социалдемократия», «марксизм», «экзистенциализм», «прагматизм», «позитивизм». Берілген
ұғымдардың ішінен өз түсіндірмеңізге сәйкес 5 ұғымды қолданыңыз.
________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________ [5]
2. Дереккөзді және өз біліміңізді қолдана отырып, сұрақтарға жауап беріңіз.
Үндістан вице-королі лорд Ирвиндті мемлекеттік тұз монополиясына қарсы «тұз шеруі»
өткізу туралы ескертуден:
«Жалақыңызға қараңыз! Сізге күн сайын 700 рупийден астам ақша төлейді, ал үнділіктердің
орташа кірісі күніне 2 аннға (тиын) жетпейді (алшақтық 3500 есе). Ұлыбритания премьерминистрі ақарапайым ағылшындықтан 90 есе көп алады. Сіздің алдыңызда тізе бүге отырып,
осы мәселе туралы ойлануыңызды сұраймын. Сізді адам ретінде қатты құрметтеймін,
ренжітуге тырыспаймын. Мүмкін барлық сомаңыз қайырымдылыққа жұмсалатын шығар,
бірақ бұл жағдайды мақұлдайтын жүйе жойылуға лайық»
«Егер бұл күш (сатьяграха) бүкіл әлемге таралса, ол қоғамдық пікірге төңкеріс жасайды,
Батыс Еуропаны басып алып, Шығысты бағындыруға тырысатын империализм
диктатурасын жояды».
Махатма Ганди
Дереккөзі: Махатма Ганди: босоногий победитель империи
http://baznica.info/article/makhatma-gandi-bosonogii-pobeditel-imperii/
Махатма Гандидің Сатьяграха күресу жолының ерекшелігін жазыңыз.
___________________________________________________________________________
___________________________________________________________________________
[2]
Махатма Ганди күресінің себебі мен мақсатын жазыңыз.
___________________________________________________________________________
___________________________________________________________________________
[2]
Махатма Ганди күресінің нәтижесі туралы жазыңыз. Оның күресі тиімді болды ма?
___________________________________________________________________________
___________________________________________________________________________
[2]
Махатма Гандидің жетешілік роліне баға беріңіз.
___________________________________________________________________________
___________________________________________________________________________
[2]