БЖБ 11-сынып Химия 2-тоқсан ЖМБ жауаптар «Тірі ағза химиясы»
«Тірі ағза химиясы» бөлімі бойынша жиынтық бағалау
«Химия» 11-сынып 2-тоқсан
Бөлім / ортақ тақырып бойынша жиынтық бағалаудың тапсырмалары мұғалімге Білім алушылардың тоқсан бойынша жоспарланған оқу мақсаттарына жету деңгейін анықтауға мүмкіндік береді.
БЖБ 11-сынып Химия 2-тоқсан ЖМБ жауаптар «Тірі ағза химиясы»
11.2 В «Тірі ағза химиясы» бөлімі бойынша жиынтық бағалау
Оқу мақсаты 11.5.1.14
11.5.1.16
11.5.1.19
11.5.1.21
11.5.1.27
Глюкоза, фруктоза, рибоза, дезоксирибоза,
сахароза, крахмал және целлюлозаның
молекулаларының сызықты және циклді
формасын құрастыру
Глюкозаның спирттік, сүт қышқылды, май
қышқылды ашу реакцияларының теңдеулерін
құрастыру
Крахмал және целлюлозаның құрылысын,
қасиеттерін салыстыру
Ақуыздың бірінші, екінші, үшінші реттік
құрылымдарын ажырату
«Құлып және кілт» моделі тұрғысынан
ферменттердің әрекетін және ферментативті
катализ процесін түсіндіру
Бағалау критерийі Білім алушы
Глюкоза, фруктоза, рибоза, дезоксирибоза, сахароза,
крахмал және целлюлоза молекулаларының сызықты
және циклді формасын құрастырады
Глюкозаның спирттік, сүт қышқылды, май қышқылды
ашу реакцияларының теңдеулерін құрастырады
Крахмал және целлюлоза құрылысын, қасиеттерін
салыстырады
Ақуыздың бірінші, екінші, үшінші реттік
құрылымдарын ажыратады
«Құлып және кілт» моделі тұрғысынан ферменттердің
әрекетін және ферментативті катализ процесін
түсіндіреді
Ойлау дағдыларының
деңгейі
Білу және түсіну
Қолдану
Орындалу уақыты 20 минут
Тапсырма
1. (a) Моносахаридтердің құрылысын Фишердің сызықты (проекциялық)
формуласы түрінде және циклді формада көрсетуге болады. Кестеде
көмірсулардың таутомериясы берілген. Көп нүктенің орнына моносахаридтің
аталуы мен молекула формасын жазыңыз.