БЖБ 11-сынып Физика, 3-тоқсан КГБ жауаптар «Атомдық және кванттық физика»
«Атомдық және кванттық физика» бөлімі бойынша жиынтық бағалау
«Физика» 11-сынып 3-тоқсан
Бөлім / ортақ тақырып бойынша жиынтық бағалаудың тапсырмалары мұғалімге білім алушылардың тоқсан бойынша жоспарланған оқу мақсаттарына жету деңгейін анықтауға
мүмкіндік береді. Әдістемелік ұсыныста бөлім/ортақ тақырып бойынша жиынтық бағалауды өткізуге арналған бағалау критерийлері мен дескрипторлары бар тапсырмалар ұсынылған. Сондай-ақ, жинақта білім алушылардың оқу жетістіктерінің мүмкін деңгейлері (рубрикалар) сипатталған. Дескрипторлары мен балдары бар тапсырмалар ұсыныс түрінде берілген.
Әдістемелік ұсыныс мұғалімдерге, мектеп әкімшілігіне, білім беру бөлімінің әдіскерлеріне, критериалды бағалау бойынша мектеп, өңірлік үйлестірушілеріне және басқа да мүдделі тұлғаларға арналған
БЖБ 11-сынып Физика, 3-тоқсан КГБ жауаптар «Атомдық және кванттық физика»
«Атомдық және кванттық физика» бөлімі бойынша жиынтық бағалау
Оқу мақсаттары 11.7.1.1- электромагниттік сәулеленудің корпускулярлықтолқындық табиғатын дәлелдейтін мысалдар келтіру;
олардың пайда болу табиғаты мен затпен әрекеттесуіне
қарай ажырату;
11.7.1.2 - спектрлік талдау әдісін және оның қолданылуын
сипаттау;
11.7.1.4 - фотоэффектінің табиғатын түсіндіру және оны
қолдануға мысалдар келтіру.
Бағалау критерийі Білім алушы
Жарықтың табиғатын түсіндіреді;
Спектрлік анализге талдау жасай алады;
Фотоэффект құбылысын сипаттайды.
Ойлау дағдыларының
деңгейлері
Қолдану
Орындау уақыты 25 минут
Тапсырмалар
1. Жарықтың толқындық және корпускулярлық құбылыстарын дәлелдейтін мысалдар
келтіріңіз.
[2]
2. (а) Гелий элементінің ашылуына себеп болған әдісті атаңыз.
[1]
(b) Спектрдің түрлерін атаңыз
[2]
(с) жұтылу спектрі қалай пайда болады?
[3]
3. Металдың бетін электромагниттік сәулемен сәулелендіру барысында орын алатын
электр құбылысы, атап айтқанда электрондардың металдан ұшып шығуы
фотоэлектрондық эмиссия деп аталады.
a) Фотоэффектінің қызыл шекарасының болуы және сәуленің бөліктеп шығуы неліктен
электромагниттік сәулеленудің корпускулалық табиғатын дәлелдейтінін, ал оның өз
кезегінде толқындық теорияға қарама-қайшы келетінін түсіндіріңіз.