Педагогическая копилка

БЖБ 11-сынып Геометрия, 4-тоқсан ҚГБ жауаптар «Денелер көлемдері»

«Денелер көлемдері» бөлімі бойынша жиынтық бағалау

Геометрия 11-сынып 4-тоқсан

Әдістемелік ұсыныстар мұғалімге 11-сынып оқушыларына «Геометрия» пәні бойынша жиынтық бағалауды жоспарлау, ұйымдастыру және өткізуге көмек құралы ретінде құрастырылған. Бөлім  ортақ тақырып бойынша жиынтық бағалаудың тапсырмалары мұғалімге оқушылардың бөлім бойынша жоспарланған оқу мақсаттарына жету деңгейін анықтауға мүмкіндік береді.
Әдістемелік ұсыныста бөлім/ортақ тақырып бойынша жиынтық бағалауды өткізуге арналған бағалау критерийлері мен дескрипторлары бар тапсырмалар ұсынылған. Сондай-ақ, жинақта оқушылардың оқу жетістіктерінің мүмкін деңгейлері (рубрикалар) сипатталған. Дескрипторлары мен балдары бар тапсырмалар ұсыныс түрінде берілген

БЖБ 11-сынып Геометрия, 4-тоқсан ҚГБ жауаптар «Денелер көлемдері»

«Денелер көлемдері» бөлімі бойынша жиынтық бағалау
Тақырып Денелер көлемдерінің жалпы қасиеттері. Призма көлемі.
Пирамида және қиық пирамида көлемдері.
Цилиндр көлемі. Конус және қиық конус көлемдері. Шар
көлемі.
Оқыту мақсаттары 11.3.9 Кеңістік денелерінің көлемдерінің қасиеттерін білу
 және қолдану
11.3.10 Призма көлемін табу формуласын қолдану
11.3.11 Пирамида және қиық пирамида көлемдерін табу
 формулаларын қолдану
11.3.12 Цилиндр көлемін табу формуласын қолдану
11.3.13 Конус және қиық конус көлемдерін табу
 формулаларын қолдану
Бағалау критерийлері Білім алушы
 Кеңістік денелерінің көлемдерінің қасиеттерін
қолданады
 Есеп шығаруда конус көлемін табу формуласын
қолданады
 Есеп шығаруда цилиндр көлемін табу формуласын
қолданады
 Есеп шығаруда призма көлемін табу формуласын
қолданады
 Есеп шығаруда қиық пирамида көлемін табу
формуласын қолданады
Ойлау дағдыларының
деңгейі
Білу және түсіну
Қолдану
Орындау уақыты 30 минут
Тапсырмалар
1.Суреттегі екі тікбұрышты параллелепипедтен құралған дененің көлемін табыңыз. AK=13
cм, CG=5 cм, KL=7 cм, AD=9 cм, PG=2 cм.
2. Егер конустың табанының радиусын 4,5 есеге арттырсақ, конус көлемі қаншаға артады? 

Открыть полную версию