Педагогическая копилка

ТЖБ 11-сынып Алгебра 1-тоқсан (ЖМБ) жауаптар

Алгебра 11 сынып 1-тоқсандық жиынтық бағалау

Тоқсандық жиынтық бағалау оқу бағдарламасы мен оқу жоспарының мазмұнына сәйкес, оқушылардың тоқсан барысында меңгерген білім, білік және дағдыларды анықтауға бағытталған. Тоқсандық жиынтық бағалау оқу жоспарындағы тоқсан ішінде меңгеруге тиісті оқу мақсаттарына жету деңгейін тексереді.«Алгебра» пәні бойынша (Орта білім беру мазмұнын жаңарту аясындағы) негізгі орта білім беру бағдарламасы 11 сыныптар

Тапсырма түрлері:
КТБ -көп таңдауы бар тапсырмалар;
ҚЖ –қысқа жауапты қажет ететін тапсырмалар;
ТЖтолық жауапты қажет ететін тапсырмалар.
Жиынтық бағалаудың құрылымы
Берілген нұсқа көп жауапты тест сұрақтары және қысқа/толық жауапты қажет ететін сұрақтарды қамтитын 9 тапсырмадан тұрады.
Тест тапсырмаларынан білім алушыұсынылған жауап нұсқаларыныңдұрыс бір жауабын таңдайды.
Білім алушықысқа жауапты қажет ететін сұрақтарға сөз немесе қысқа сөйлемдер түрінде жауап береді.
Толық жауапты қажет ететін сұрақтарға толық жауап беруі қажет.
Білім алушының географиялық біліміне талдау жасай алу және қолдана алу қабілеті бағаланады.
Тапсырма бірнеше құрылымдық бөлімдерден/сұрақтардан тұруы мүмкін.

ТЖБ 11-сынып Алгебра 1-тоқсан (ЖМБ) жауаптар

Мысал үлгілері және балл қою кестеcі
«Алгебра және анализ бастамалары» пәнінен 1-тоқсанға арналған жиынтық
бағалаудың тапсырмалары
1. Материалдық нүктенің лездік жылдамдығы
 
3
 t  0,1t
м/сек теңдеуімен анықталады.
Материалдық нүктенің
t 10
сек уақыт аралығында жүріп өткен s жолын табыңыз.
[3]
2. 𝑦 = √𝑥(4 − 𝑥) қисығымен, 𝑥 = 0 және 𝑥 = 4 түзулерімен шектелген фигураны Ох осімен
айналдырғанда пайда болған дененің көлемін табыңыз.
[4]
3. Тапсырманы орындаңыз.
(a) 𝑓(𝑥) =
1
𝑐𝑜𝑠2𝑥
функциясының алғашқы функциясын табыңыз.
[1]
Анықталмаған интегралдарды табыңыз:
(b) ∫
3
𝑐𝑜𝑠2(2𝑥+1)
𝑑𝑥
[1]
(c) ∫ 𝑥 sin 3𝑥 𝑑𝑥
[3]
4.
𝑦 = 27 − 2𝑥 − 9√𝑥 −
16
𝑥
2
 қисығымен және Ох осімен шектелген R фигурасының ауданын
табыңыз. Қисық Ох осін (1; 0) және (4; 0) нүктелерінде қияды.
[4]
5.Ұсынылған таңдамалар ішінен қайсысын репрезентативті деп атауға болатынын анықтап,
белгілеп көрсетіңіз.
Бас жиынтық Зерттеу мақсаты Таңдама
Қала мектептерін бітіруші
оқушылардың
математикадан қорытынды
аттестация жұмыстары
Математикадан
оқушылардың білімдерін
алдын-ала анықтау
1) барлық жұмыстардың
ішінен кездейсоқ 5
жұмыстың алынуы;
2) барлық жұмыстардың
ішінен кездейсоқ 50
жұмыстың алынуы;
3) бір мектеп
бітірушілерінің ішінен 50
жұмыстың алынуы.
[1]

Открыть полную версию