БЖБ 11-сынып Қазақ әдебиеті, 3-тоқсан ҚГБ жауаптар «Ғасырлық туынды»
«Ғасырлық туынды» бөлім бойынша жиынтық бағалау
«Қазақ әдебиеті» 11-сынып 3-тоқсан
Әдістемелікұсыныстармұғалімге 11-сыныпоқушыларына«Қазақәдебиеті»пәні бойынша жиынтық бағалауды жоспарлау, ұйымдастыру және өткізуге көмек құралы ретінде құрастырылған. Әдістемелік ұсыныстар 11-сынып«Қазақ әдебиеті» пәні бойынша ұзақ мерзімді оқу бағдарламасы негізінде дайындалған.
Бөлім/ортақтақырыпбойыншажиынтықбағалаудыңтапсырмаларымұғалімге оқушылардың тоқсан бойынша жоспарланған оқу мақсаттарына жету деңгейін анықтауға мүмкіндік береді. Әдістемелік ұсыныстарда бөлім / ортақ тақырып бойынша жиынтық бағалауды өткізуге арналған бағалау критерийлері мен дескрипторлары бар тапсырмалар ұсынылған.
БЖБ 11-сынып Қазақ әдебиеті, 3-тоқсан ҚГБ жауаптар «Ғасырлық туынды»
«Ғасырлық туынды» бөлімі бойынша жиынтық бағалау
М. Әуезов «Абай жолы» роман-эпопеясы
Оқу мақсаты 11.1.3.1
11.2.1.1
көркем шығармадағы кейіпкерлер жүйесін жинақтау
мен даралау арқылы өмір шындығын көрсету
әдеби шығарманың композициясын, жанрлық
ерекшеліктерін айқындап, уақыт пен кеңістік
тұрғысынан талдау
Бағалау критерийі Білім алушы
Шығармадағы кейіпкерлердің дара және жинақтық
ерекшеліктерін анықтайды
Кейіпкерлер жүйесі арқылы өмір шындығын
анықтайды
Шығарманың уақыт пен кеңістік тұрғысынан талдап,
жанрлық ерекшеліктерін айқындайды
Ойлау дағдыларының
деңгейі
Қолдану
Орындау уақыты 15-20 минут
Тапсырма
1. «Абай жолы» романындағы Абай мен Құнанбайдың әрқайсысына тән бойындағы мінезқұлықты салыстырып, оларға ортақ сипаттарды көрсетіңіз.
2. М.Әуезов Құнанбай мен Абай образдары арқылы сол кездегі қандай қоғамдық шындықты
көрсеткісі келді?
Құнанбай образы Іс-әрекеті (шығармадан мысал) Қоғамдық өмір шындығы
Абай образы Іс-әрекеті (шығармадан мысал) Қоғамдық өмір шындығы
3. Роман бөлімдері бойынша уақыт пен кеңістік көрінісін талдай отырып, жанрлық
ерекшеліктерін айқындаңыз.
Бөлімдер Оқиға орын алатын уақыт Оқиға орын алатын кеңістік
«Қайтқанда»
«Қат-қабатта»,
«Шытырманда»
«Бел-белесте»
«Өрде»,
«Қияда»
Жанрлық
ерекшеліктері
(кем дегенде 3)