Педагогическая копилка

БЖБ 10-сынып Биология, 2-тоқсан ҚГБ жауаптар «Тыныс алу»

«Тыныс алу» бөлімі бойынша жиынтық бағалау

Биология 10-сынып 2-тоқсан 

Әдістемелік ұсыныстар мұғалімге 10-сынып оқушыларына "Биология" пәні бойынша жиынтық бағалауды жоспарлау, ұйымдастыру және өткізуге көмек құралы ретінде құрастырылған. Әдістемелік ұсыныстар (қазақ тілінде білім беретін) 10-сыныптың "Биология" пәні бойынша оқу бағдарламасы мен оқу жоспарының негізінде дайындалған.
Бөлім / ортақ тақырып бойынша жиынтық бағалаудың Тапсырмаы мұғалімге оқушылардың тоқсан бойынша жоспарланған Оқу мақсатына жету деңгейін анықтауға мүмкіндік береді.
Әдістемелік ұсыныстарда бөлім / ортақ тақырып бойынша жиынтық бағалауды өткізуге арналған Бағалау критерийі мен дескрипторлары бар Тапсырма ұсынылған. Сондайақ, жинақта оқушылардың оқу жетістіктерінің мүмкін деңгейлері (рубрикалар) сипатталған. Дескрипторлары мен балдары бар Тапсырма ұсыныс түрінде берілген

БЖБ 10-сынып Биология, 2-тоқсан ҚГБ жауаптар «Тыныс алу»

Тыныс алу тарауына жиынтық бағалау
Оқыту мақсаттары 10.1.4.3 Метаболизмнің түрлерін атау
10.1.4.4 Энергетикалық алмасу кезеңдерін сипаттау
10.1.4.5 Митохондрия құрылымдары мен жасушалық
тынысалу үдерістерінің өзара байланысты орнату
Бағалау критерий Білім алушы
 Метаболизмнің түрлерін анықтайды
 Энергетикалық алмасу кезеңдерінің ерекшеліктерін
сипаттайды
 Митохондрияның құрылысы мен тыныс алу процесі
арасындағы байланысты түсіндіреді
Ойлау дағдыларының
деңгейі
Білу және түсіну
Қолдану
Жоғары деңгейлі дағдылар
Орындау уақыты 20 минут
Тапсырма
1. 1- суретті пайдаланыңыз.
1-сурет
А және В үдерістеріне атау беріңіз және сипаттаңыз.
2. Қалып қойған терминдерді анықтаңыз.
Метаболизм __________________________________болып бөлінеді.Катаболизм
процесі кезінде _______________________заттар түзіледі, ал анаболизм процесі кезінде
________________________________________ синтезделеді.

Открыть полную версию