Педагогическая копилка

БЖБ 10-сынып География, 1-тоқсан ҚГБ жауаптар «Географиялық зерттеу әдістері»

«Географиялық зерттеу әдістері»  бөлімі бойынша жиынтық бағалау

«География» 10-сынып 1-тоқсан 

Әдістемелік ұсыныстар 10-сынып білім алушыларына «География» пәні бойынша жиынтық бағалауды жоспарлау, ұйымдастыру және өткізу үшін мұғалімге көмек құралы ретінде құрастырылған. Жиынтық бағалауға арналған әдістемелік ұсыныстар «География» пәні бойынша негізгі орта білім беру деңгейінің 10-сыныптарына арналған «География» пәнінен жаңартылған мазмұндағы үлгілік оқу бағдарламасы негізінде дайындалған.
 
Бөлім бойынша жиынтық бағалаудың тапсырмалары мұғалімге білім алушылардың  тоқсан бойынша жоспарланған оқу мақсаттарына жету деңгейін анықтауға мүмкіндік береді.
Әдістемелік ұсыныстарда бөлім бойынша жиынтық бағалауды өткізуге арналған бағалау критерийлері мен дескрипторлары бар тапсырмалар ұсынылған. Сондай-ақ, жинақта білім алушылардың оқу жетістіктерінің мүмкін деңгейлері (рубрикалар) сипатталған. Дескрипторлары мен балдары бар тапсырмалар ұсыныстар түрінде берілген. 

БЖБ 10-сынып География, 1-тоқсан ҚГБ жауаптар «Географиялық зерттеу әдістері»

«Географиялық зерттеу әдістері» бөлімі бойынша жиынтық бағалау
Тақырып Зерттеу әдістерінің түрлері
Оқу мақсаты 10.1.1.1. Зерттеу тақырыбына сәйкес салыстыру әдістерін
қолдану
10.1.1.3 Зерттеу тақырыбына сәйкес аудандастыру
әдістерін қолданады
Бағалау критерийі Білім алушы
 Тақырыпты зерттеуде салыстыру әдістерін
қолданады
 Тақырыпты зерттеуде аудандастыру әдістерін
қолданады
Ойлау дағдыларының
деңгейі
Қолдану
Жоғары деңгей дағдылары
Орындау уақыты 20 минут
Тапсырма
1. Берілген статитстикалық деректермен танысыңыз. a,b,c тапсырмаларын орындаңыз.
Сауаттылық - дамушы елдер үшін білімділіктің ең маңызды кӛрсеткіші болып табылады.
Бұл АДИ-ді есептеу кезінде қолданылатын кӛрсеткіштердің бірі. Білімділік индексі
келесі кӛрсеткіштер бойынша ӛлшенеді:
1. елдегі ересек адамдардың сауаттылық индексі;
2. бастауыш, орта және жоғары білім алушылардың жиынтық индексі бойынша.
3. мектептегі білім алу мерзімінің ұзақтығы.
4. мектепке бару жасындағы айырмашылық (дамыған елдерде 5 жас).
a. Атласты қолдана отырып, сауаттылық деңгейі жоғары және тӛмен
мемлекеттерді анықтаңыз
Сауаттылық деңгейі жоғары мемлекеттер Сауаттылық деңгейі жоғары мемлекеттер
b. Қазақстанның сауаттылық индексі бойынша рейтінгісін анықтаңыз. Сауаттылық
индексі жоғары және тӛмен мемлекетпен салыстырыңыз
c. Салыстыру нәтижесі ретінде Қазақстан сауаттылық индексін кӛтеруге 3 ұсыныс
жазыңыз

Открыть полную версию