Название сайта

ТЖБ 10-сынып Геометрия 4-тоқсан ҚГБ жауаптар

[xfgiven_youtube-id] [/xfgiven_youtube-id]

«Геометрия» 10-сынып 4-тоқсандық жиынтық бағалау

(жаратылыстану-математика бағыты)

Тоқсандық жиынтық бағалау оқу бағдарламасы мен оқу жоспарының мазмұнына сәйкес, оқушылардың тоқсан барысында меңгерген білім, білік және дағдыларды анықтауға бағытталған. Тоқсандық жиынтық бағалау оқу жоспарындағы тоқсан ішінде меңгеруге тиісті оқу мақсаттарына жету деңгейін тексереді.

«Геометрия» пәні бойынша (Орта білім беру мазмұнын жаңарту аясындағы) негізгі орта білім беру бағдарламасы (5-10 сыныптар)

Тапсырма түрлері:
КТБ– көп таңдауы бар тапсырмалар;
ҚЖ– Қысқа жауапты қажет ететін тапсырмалар;
ТЖ– Толық жауапты қажет ететін тапсырмалар.
Жиынтық бағалаудың құрылымы
Берілгеннұсқакөптаңдауыбартапсырмаларды,қысқажәнетолықжауапты сұрақтарды қамтитын10тапсырмадан тұрады.
Көптаңдауы бар тапсырмаларға оқушылар ұсынылған жауап нұсқаларынан дұрыс жауабын таңдау арқылы жауап береді.
Қысқа жауапты қажет ететін сұрақтарға оқушылар есептелген мәні, сөздер немесе қысқа сөйлемдер түрінде жауап береді.
Толық жауапты қажет ететін сұрақтарда оқушыдан максималды балл жинау үшін тапсырманың шешімін табудың әр қадамын анық көрсетуі талап етіледі.
Оқушыныңматематикалық тәсілдерді таңдай алу және қолдана алу қабілеті бағаланады.
Тапсырма бірнеше құрылымдық бөліктерден/сұрақтардан тұруы мүмкін.

ТЖБ 10-сынып Геометрия 4-тоқсан ҚГБ жауаптар

Тапсырмалар және балл қою кестеcі үлгілері
4-тоқсанға арналған жиынтық бағалаудың тапсырмалары
1. ABCDA1B1C1D1 текшесі (куб) берілген. Төменде берілген векторлардың арасынан
компланар емес векторларды анықтаңыз.
A)
АС,ВВ1
, АВ
B)
1 1 АВ,ВВ ,DD
C)
В1С1
, А1С1
,ВС
D)
АА1
,СС1
,ВС
[1]
2. 𝐵(−2; 5; √3) нүктесінен координаттар осьтеріне дейінгі арақашықтықты табыңыз.
[3]
3. v = және болса, онда q-дің мүмкін мәндерін табыңыздар.
[2]
4. u = және w = . u және w векторлары перпендикуляр болса, онда p-ны
табыңыз.
[2]
5. m  (1;3;4)
және
n  (3;1;0)
берілген.
a  (12m  3n)  (11m  2n)
векторының ұзындығын
табыңыз.
[2]