Название сайта

БЖБ Биология, 9-сынып 3-тоқсан жауаптар «Қозғалыс»

[xfgiven_youtube-id] [/xfgiven_youtube-id]

«Қозғалыс» бөлімі бойынша жиынтық бағалау

Биология 9-сынып 3-тоқсан

Әдістемелік ұсыныстар мұғалімге 9-сынып оқушыларына "Биология" пәні бойынша жиынтық бағалауды жоспарлау, ұйымдастыру және өткізуге көмек құралы ретінде құрастырылған. Әдістемелік ұсыныстар (қазақ тілінде білім беретін) 9-сыныптың "Биология" пәні бойынша оқу бағдарламасы мен оқу жоспарының негізінде дайындалған.
Бөлім / ортақ тақырып бойынша жиынтық бағалаудың Тапсырмаы мұғалімге оқушылардың тоқсан бойынша жоспарланған Оқу мақсатына жету деңгейін анықтауға мүмкіндік береді.
Әдістемелік ұсыныстарда бөлім / ортақ тақырып бойынша жиынтық бағалауды өткізуге арналған Бағалау критерийі мен дескрипторлары бар Тапсырма ұсынылған. Сондайақ, жинақта оқушылардың оқу жетістіктерінің мүмкін деңгейлері (рубрикалар) сипатталған. Дескрипторлары мен балдары бар Тапсырма ұсыныс түрінде берілген

БЖБ Биология, 9-сынып 3-тоқсан жауаптар «Қозғалыс»

9.3А «Қозғалыс» бөлімі бойынша жиынтық бағалау
Оқу мақсаты 9.1.6.1 Қол бұлшық еттерінің максималды жұмыс күшін және
күшке төзімділігін зерттеу
9.1.6.2 Бұлшық еттің жиырылу жиілігіне бұлшықет
жұмысының тәуелділігін зерттеу

Бағалау критерийлері Білім алушы:
 Қол бұлшық еттерінің максималды жұмыс күшін және
күшке төзімділігін түсіндіреді
 Бұлшық еттің жиырылу жиілігіне бұлшықет
жұмысының тәуелділігін анықтайды
Ойлау дағдыларының
деңгейі
Жоғарғы деңгей дағдылары
Орындау уақыты 20 минут
Тапсырма
1. Фло́ренс Гри́ффит-Джо́йнер 1988 жылы 100 метрді 10.49 сек жүгіріп өтіп дүниежүзілік
рекорд орнатты.
Қысқа уақыт ішнде Фло-Джо сияқты спринтердің бұлшықеттеріне аэробты тыныс алу
үшін оттегі жетіспей қалды.
(a) Бұл жағдайда 100 м спринт үшін бұлшық еттерге қажетті энергия қалай
бөлетіндігін түсіндіріңіз.
_________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________
2. Оқушылар бұлшық еттің жиырылу жиілігіне бұлшықет жұмысының тәуелділігін
зерттеді. Зерттеу барысында оқушылар салмағы 2 кг жүкті 0,5 метр биіктікке көтерді.
Жүкті көтеру арасындағы (тынығу) үзілістер 4 сек, 2 сек және үздіксіз болды. Деректер
кестеде берілген.
(a) F = 1 кг = 9,8 H болған жағдайдағы күш – килограмды есептеңіз.
___________________________________________________________