Педагогическая копилка

БЖБ География, 9-сынып 3-тоқсан жауаптар «Экономикалық география»

«Экономикалық география»  бөлімі бойынша жиынтық бағалау

«География» 9-сынып 3-тоқсан

Әдістемелік ұсыныстар 9-сынып білім алушыларына «География» пәні бойынша жиынтық бағалауды жоспарлау, ұйымдастыру және өткізу үшін мұғалімге көмек құралы ретінде құрастырылған. Жиынтық бағалауға арналған әдістемелік ұсыныстар «География» пәні бойынша негізгі орта білім беру деңгейінің 9-сыныптарына арналған «География» пәнінен жаңартылған мазмұндағы үлгілік оқу бағдарламасы негізінде дайындалған.
 
Бөлім бойынша жиынтық бағалаудың тапсырмалары мұғалімге білім алушылардың  тоқсан бойынша жоспарланған оқу мақсаттарына жету деңгейін анықтауға мүмкіндік береді.
Әдістемелік ұсыныстарда бөлім бойынша жиынтық бағалауды өткізуге арналған бағалау критерийлері мен дескрипторлары бар тапсырмалар ұсынылған. Сондай-ақ, жинақта білім алушылардың оқу жетістіктерінің мүмкін деңгейлері (рубрикалар) сипатталған. Дескрипторлары мен балдары бар тапсырмалар ұсыныстар түрінде берілген. 

БЖБ География, 9-сынып 3-тоқсан жауаптар «Экономикалық география»

«Экономикалық география» бөлімі бойынша жиынтық бағалау
Тақырып Қазақстанның табиғи-ресурстық потенциалы.
Қазақстанда жекелеген ресурс түрлерін ӛңдеу технологиялары,
орталықтары мен дайын ӛнім түрлері. Қазақстанда табиғатты
пайдаланумен байланысты проблемалар.
Оқу мақсаты 9.5.1.1 Қазақстанның табиғи-ресурстық әлеуетін бағалайды
9.5.1.2 Қазақстанда жекелеген табиғи ресурстарды ӛңдеу
технологиясын сипаттап, орталықтары мен дайын ӛнім
түрлерін атайды
9.5.1.5 Қазақстанда табиғатты пайдалану проблемаларын анықтап,
шешу жолдарын ұсынады
Бағалау критерийі Білім алушы
 Қазақстанның табиғи- ресурстық әлеуетін бағалайды
 Қазақстандағы жекелеген табиғи ресурстардың ӛңделу
жолын сипаттайды
Дайын ӛнім түрін анықтайды
 Қазақстанда табиғатпен байланысты проблемаларды
анықтап, шешу жолдарын кӛрсетеді
Ойлау деңгейлері Қолдану
Жоғары деңгей дағдылары
Орындау уақыты 25 минут
Тапсырма
1. Пайдалы қазбалар картасынан Қаз


Открыть полную версию