Педагогическая копилка

ТЖБ Информатика 9-сынып 4-тоқсан жауаптар

Информатика 9-сынып 4-тоқсандық бойынша жиынтық бағалау

Тоқсан бойынша жиынтық бағалаудың мақсаты білім алушылардың тоқсан барысында меңгерген білім, білік және дағдыларын анықтауға бағытталған.
Жиынтық бағалау күтілетін нәтижелер жетістігін және тоқсанға жоспарланған оқу мақсаттарына жеткендігін тексереді.Негізгі орта білім беру деңгейінің 5-9-сыныптарына арналған «Информатика» пәнінен үлгілік оқу бағдарламасы.

Тапсырма түрлері:

ҚЖ– Қысқа жауапты қажет ететін тапсырмалар;
ТЖ– Толық жауапты қажет ететін тапсырмалар.

Жиынтық бағалаудың құрылымы

  • Тоқсан бойынша жиынтық бағалауда әр түрлі тапсырмалар типтері пайдаланылды: қысқа/толық жауапты тапсырмалар.
  • Бұл нұсқада бірнеше жауаптан таңдауды қажет ететін, қысқа және толық жауапты қажет ететін 10 тапсырма бар.
  • Қысқа жауапты қажет ететін тапсырмаларда оқушы жауапты сандық мән түрінде, сөз немесе қысқа сөйлем түрінде жазады.
  • Толық жауапты қажет ететін тапсырмаларда оқушы максималды балл жинау үшін тапсырмадағы тізбекті әрекеттерді орындай отырып, шешімін табады.
  • Оқушының таңдау және математикалық контекст тізбегіндегі математикалық тәсілдерді қолдана алу қабілеті бағаланады.
  • Тапсырмаларда бірнеше құрылымдық бөлімдер/сұрақтар болуы мүмкін.

ТЖБ Информатика 9-сынып 4-тоқсан жауаптар

Мысал үлгілері және балл қою кестесі
«Информатика» пәні бойынша 4-тоқсандағы жиынтық бағалау тапсырмалары
1. a) PyGame ортасы үшін графикалық ойын терезесін шығаратын команданы жазыңыз.
…………………………………………………………………………………………………………
[1]
Программалық код мысалын келтіріңіз.
…………………………………………………………………………………………………………
…………………………………………………………………………………………………………
…………………………………………………………………………………………………………
[1]
b) Init() функциясының міндеті сипаттаңыз
…………………………………………………………………………………………………………
…………………………………………………………………………………………………………
[1]
2. Құрастырушы бағдарлама үшін фондық суретті дайындады.
a) Ойын аясын орнату үшін команданы көрсетіңіз.
…………………………………………………………………………………………………………
[1]
b) Фондық суретті орнату үшін құрастырушының әрекеттерін сипаттаңыз.
…………………………………………………………………………………………………………
…………………………………………………………………………………………………………
[1]
с) Фондық суретті орнату үшін программалық код мысалын келтіріңіз.
…………………………………………………………………………………………………………
…………………………………………………………………………………………………………
[2]
3. Спрайтты ойынға жүктеу үшін команданы көрсетіңіз.
…………………………………………………………………………………………………………
[1]
4. Кестеде көрсетілген командалардың міндеттерін толтырыңыз.
Команда Міндет
Self.xvel
Transform.scale
Walk.Right=[pygame.image.load(‘ ’)]
Transform.Clip
Transform. Rotate
[4] 

Открыть полную версию