Педагогическая копилка

ТЖБ «Геометрия» 9-сынып 4-тоқсан жауаптар

«Геометрия» 9-сынып 4-тоқсандық жиынтық бағалау

Тоқсандық жиынтық бағалау оқу бағдарламасы мен оқу жоспарының мазмұнына сәйкес, оқушылардың тоқсан барысында меңгерген білім, білік және дағдыларды анықтауға бағытталған. Тоқсандық жиынтық бағалау оқу жоспарындағы тоқсан ішінде меңгеруге тиісті оқу мақсаттарына жету деңгейін тексереді.

«Геометрия» пәні бойынша (Орта білім беру мазмұнын жаңарту аясындағы) негізгі орта білім беру бағдарламасы (5-9 сыныптар)

Тапсырма түрлері:
КТБ– көп таңдауы бар тапсырмалар;
ҚЖ– Қысқа жауапты қажет ететін тапсырмалар;
ТЖ– Толық жауапты қажет ететін тапсырмалар.
Жиынтық бағалаудың құрылымы
Берілгеннұсқакөптаңдауыбартапсырмаларды,қысқажәнетолықжауапты сұрақтарды қамтитын9тапсырмадан тұрады.
Көптаңдауы бар тапсырмаларға оқушылар ұсынылған жауап нұсқаларынан дұрыс жауабын таңдау арқылы жауап береді.
Қысқа жауапты қажет ететін сұрақтарға оқушылар есептелген мәні, сөздер немесе қысқа сөйлемдер түрінде жауап береді.
Толық жауапты қажет ететін сұрақтарда оқушыдан максималды балл жинау үшін тапсырманың шешімін табудың әр қадамын анық көрсетуі талап етіледі.
Оқушыныңматематикалық тәсілдерді таңдай алу және қолдана алу қабілеті бағаланады.
Тапсырма бірнеше құрылымдық бөліктерден/сұрақтардан тұруы мүмкін.

ТЖБ «Геометрия» 9-сынып 4-тоқсан жауаптар

Тапсырма үлгілері және балл қою кестеcі
4-тоқсанға арналған жиынтық бағалаудың тапсырмалары
1. Дұрыс көпбұрыштың бір бұрышы 1620
болса, осы көпбұрыштың қабырғалар санын
табыңыз.
А) 8
В) 12
С) 15
D) 20
[1]
2. Бұрышы 240
болатын доғаның ұзындығы
8
см . Берілген шеңбердің радиусын табыңыз.
А) 24
В) 36
С) 45
D) 60
[1]
3. ABCD төртбұрышына сырттай шеңбер сызылған.
  BCD 135
және
  CBD 20 .
BАC
табыңыз.
[3]
4. Шаршы және дұрыс үшбұрыш шеңберге іштей сызылған. Шаршының қабырғасы 8 м
болса, үшбұрыштың бір қабырғасының ұзындығын табыңыз.

Открыть полную версию