Педагогическая копилка

БЖБ Қазақ әдебиеті 9-сынып 2-тоқсан жауаптар «Тарихи шындық пен көркемдік шешім»

«Тарихи шындық пен көркемдік шешім» бөлім бойынша жиынтық бағалау

«Қазақ әдебиеті» 9-сынып 2-тоқсан

Әдістемелікұсыныстармұғалімге 9-сыныпоқушыларына«Қазақәдебиеті»пәні бойынша жиынтық бағалауды жоспарлау, ұйымдастыру және өткізуге көмек құралы ретінде құрастырылған. Әдістемелік ұсыныстар 9-сынып«Қазақ әдебиеті» пәні бойынша ұзақ мерзімді оқу бағдарламасы негізінде дайындалған.
Бөлім/ортақтақырыпбойыншажиынтықбағалаудыңтапсырмаларымұғалімге оқушылардың тоқсан бойынша жоспарланған оқу мақсаттарына жету деңгейін анықтауға мүмкіндік береді. Әдістемелік ұсыныстарда бөлім / ортақ тақырып бойынша жиынтық бағалауды өткізуге арналған бағалау критерийлері мен дескрипторлары бар тапсырмалар ұсынылған.

БЖБ Қазақ әдебиеті 9-сынып 2-тоқсан жауаптар «Тарихи шындық пен көркемдік шешім»

«Тарихи шындық пен көркемдік шешім» бөлімі бойынша жиынтық бағалау
Оқылатын шығарма Ш.Уәлиханов «Ыстықкөл күнделігі»
Оқу мақсаты 9.3.2. 1 шығармадағы ұрпақтар сабақтастығы көрінісін
заманауи тұрғыда салыстырып, жаңашылдығына
баға беру
Бағалау критерийі Білім алушы
 Шығармадағы ұрпақтар сабақтастығының
көрінісін салыстырып, жаңашылдығына баға
береді
Ойлау дағдыларының
деңгейі
Жоғары деңгей дағдылары
Орындау уақыты 15-20 минут
Тапсырма
1. «Ыстықкөл күнделігінде» сол уақыттағы тұтас халықтың тұрмыс-тіршілігінің көрінісі
қалай сипатталды? Халықтың қазіргі жағдайымен салыстырыңыз.
2. «Ыстықкөл күнделігінің» ерекшелігі неде деп ойлайсыз? 3 ерекшелігін жазыңыз.
1._______________________________________________________________________
2._______________________________________________________________________
3._______________________________________________________________________
3. Шоқанның өзге еңбектерімен салыстырғанда «Ыстықкөл күнделігінен» қандай
жаңашылдықты байқай алдыңыз, сіз оны қалай бағалайсыз? (6-7 сөйлем)
______________________________________________________________________________
________________________________

Открыть полную версию