Педагогическая копилка

БЖБ Химия 8-сынып 4-тоқсан жауаптар «Су»

«Су» бөлімі бойынша жиынтық бағалау

«Химия» 8-сынып 4-тоқсан

Әдістемелік ұсыныстар мұғалімге 8-сынып білім алушыларына «Химия» пәні бойынша жиынтық бағалауды жоспарлау, ұйымдастыру және өткізуге көмек құралы ретінде құрастырылған. Әдістемелік ұсыныстар 8-сынып «Химия» пәні бойынша ұзақ мерзімді оқу бағдарламасы негізінде дайындалған. 8-сыныпта жиынтық бағалау 1,2,3 және 4-тоқсандарда өткізіледі.
Бөлім / ортақ тақырып бойынша жиынтық бағалаудың тапсырмалары мұғалімге Білім алушылардың тоқсан бойынша жоспарланған оқу мақсаттарына жету деңгейін анықтауға мүмкіндік береді.

БЖБ Химия 8-сынып 4-тоқсан жауаптар «Су»

8.4C «Су» бөлімі бойынша жиынтық бағалау
Оқу мақсаты 8.4.2.7 Судың табиғаттағы айналымын түсіндіру
8.4.2.8 Судың ластануының қауіптілігі мен себебін
анықтау, суды тазарту әдістерін түсіндіру
8.4.2.9 Судың «кермектігін» анықтау және оны жою
тәсілдерін түсіндіру
8.4.2.10 Суды сусыз мыс (ІІ) сульфатын қолданып анықтау
тәсілін білу
Бағалау критерийі Білім алушы
• Судың табиғаттағы айналымын түсіндіреді
• Судың ластануының қауіптілігі мен себебін
анықтайды, суды тазарту әдістерін ұсынады
• Судың «кермектігін» ажыратады, кермектілікті жою
тәсілдерін сипаттайды
• Суды сусыз мыс (ІІ) сульфатын қолданып
анықтайды
Ойлау дағдыларының
деңгейі
Білу және түсіну
Қолдану
Жоғары деңгей дағдылары
Орындалу уақыты 20 минут
Тапсырма
1(a) Ауыз суының құрамында ерімейтін заттар, ауру тудыратын бактериялар болмауы
керек. Ауыз суын тазарту жолдарын ұсыныңыз.
(i)_______________________________________________
(ii)_______________________________________________
(iii)_______________________________________________
(b) Жер бетіндегі суды ластаушы көздерді атаңыз.
(i) _______________________________________________
(ii) _______________________________________________
(iii) _______________________________________________
2. Жерасты, теңіз сулары кермек болып
келеді. Суретте табиғатта кермек
судың түзілуі көрсетілген.
(a) Кермек су дегеніміз не?
__________________________________
__________________________________
__________________________________

Открыть полную версию