Педагогическая копилка

БЖБ Қазақ әдебиеті 8-сынып 3-тоқсан жауаптар «Махаббат және абырой»

«Махаббат және абырой» бөлім бойынша жиынтық бағалау

«Қазақ әдебиеті» 8-сынып 3-тоқсан

Әдістемелікұсыныстармұғалімге 8-сыныпоқушыларына«Қазақәдебиеті»пәні бойынша жиынтық бағалауды жоспарлау, ұйымдастыру және өткізуге көмек құралы ретінде құрастырылған. Әдістемелік ұсыныстар 8-сынып«Қазақ әдебиеті» пәні бойынша ұзақ мерзімді оқу бағдарламасы негізінде дайындалған.
Бөлім/ортақтақырыпбойыншажиынтықбағалаудыңтапсырмаларымұғалімге оқушылардың тоқсан бойынша жоспарланған оқу мақсаттарына жету деңгейін анықтауға мүмкіндік береді. Әдістемелік ұсыныстарда бөлім / ортақ тақырып бойынша жиынтық бағалауды өткізуге арналған бағалау критерийлері мен дескрипторлары бар тапсырмалар ұсынылған.


БЖБ Қазақ әдебиеті 8-сынып 3-тоқсан жауаптар «Махаббат және абырой»

Бөлім «Махаббат және абырой»
Оқылатын шығарма М.Дулатов «Бақытсыз Жамал» романы
Оқу мақсаты 8.3.3.1 Шығарманың көркемдік-идеялық құндылығын
гуманистік тұрғыдан талдап, әдеби эссе жазу
Бағалау критерийі Білім алушы
• Әдеби эссені шығарманың көркемдік-идеялық
құндылығын гуманистік тұрғыдан талдап жазады
Ойлау дағдыларының
деңгейі
Орындау уақыты
Жоғары деңгей дағдылары
15-20 минут
Тапсырма
«Жамал – ескіліктің құрбаны» тақырыбына әдеби эссе жазыңыз. Жазылымда шығарманың
көркемдік-идеялық құндылығын нақты көрсетіп, гуманистік тұрғыдан талдау жасаңыз.
Бағалау критерийі Тапсырма Дескриптор Балл
Білім алушы
Әдеби эссені
шығарманың
көркемдік-идеялық
құндылығын
гуманистік тұрғыдан
талдап жазады
1 тақырыпты ашады; 1
көркемдік-идеялық құндылығын нақты
көрсетеді;
1
гуманистік тұрғыдан талдау жасайды; 1
1
ойын мысалдармен дәлелдейді; 1
1
эссе құрылымын сақтайды.

Открыть полную версию