Педагогическая копилка

БЖБ Қазақ әдебиеті 8-сынып 1-тоқсан жауаптар «Дананың сөзі - ақылдың көзі»

«Дананың сөзі - ақылдың көзі» бөлім бойынша жиынтық бағалау

«Қазақ әдебиеті» 8-сынып 1-тоқсан

Әдістемелікұсыныстармұғалімге 8-сыныпоқушыларына«Қазақәдебиеті»пәні бойынша жиынтық бағалауды жоспарлау, ұйымдастыру және өткізуге көмек құралы ретінде құрастырылған. Әдістемелік ұсыныстар 8-сынып«Қазақ әдебиеті» пәні бойынша ұзақ мерзімді оқу бағдарламасы негізінде дайындалған.
Бөлім/ортақтақырыпбойыншажиынтықбағалаудыңтапсырмаларымұғалімге оқушылардың тоқсан бойынша жоспарланған оқу мақсаттарына жету деңгейін анықтауға мүмкіндік береді. Әдістемелік ұсыныстарда бөлім / ортақ тақырып бойынша жиынтық бағалауды өткізуге арналған бағалау критерийлері мен дескрипторлары бар тапсырмалар ұсынылған.


БЖБ Қазақ әдебиеті 8-сынып 1-тоқсан жауаптар «Дананың сөзі - ақылдың көзі»

Оқылатын шығарма Ақтамберді Сарыұлы «Күлдір-күлдір кісінетіп»,
«Балаларыма өсиет»,
Шалкиіз жырау «Би Темірге айтқан бірінші толғауы»
Оқу мақсаты 8.2.2.1 Автор бейнесі мен кейіпкерлер қарым-қатынасының
тілдік көрінісін талдау
8.3.1.1 Шығарманың тақырыбы мен идеясын осы тектес
басқа шығармалармен салыстырып, тарихи және
көркемдік құндылығын бағалау
Бағалау критерийі Білім алушы
• Тілдік ерекшелікті автор бейнесі мен кейіпкерлер
қарым-қатынасы тұрғысынан талдайды
• Шығарманың тақырыбы мен идеясын салыстырады,
тарихи және көркемдік құндылығын бағалайды
Ойлау дағдыларының
деңгейі
Жоғары деңгей дағдылары
Орындау уақыты 15-20 минут
Тапсырма
1. Үзіндідегі кейіпкердің сипатын ашудағы тілдік ерекшелігіне талдау жасаңыз.
Сен - алтынсың, мен - пұлмын,
Сен - жібексің, мен - жүнмін,
Сен - сұлтансың, мен - құлмын,
Сен - сұңқарсың, мен - қумын,
Жемсауыңа келгенде,
Сұлтан ием, сом жүрегім аяман!
Саған дұспан - маған жау,
Керекті күні алдында
Ғазизленген сұлтан жаным аяман!!
2. Екі шығарманың тақырыбы мен идеясын салыстырып, шығармалардың тарихи
құндылығына қатысты ойыңызды қорытындылаңыз.
Шығармалар Тақырыбы Идеясы
«Күлдір-күлдір кісінетіп»
«Би Темірге бірінші толғауы»
Қорытынды:

Открыть полную версию