ТЖБ Қазақ тілі 8-сынып 2-тоқсан жауаптар
[xfgiven_youtube-id]
[/xfgiven_youtube-id]
Қазақ тілі 8 сынып 2-тоқсандық жиынтық бағалау
Тоқсандық жиынтық бағалау оқу бағдарламасы мен оқу жоспарының мазмұнына сәйкес, оқушылардың тоқсан барысында меңгерген білім, білік және дағдыларды анықтауға бағытталған. Тоқсандық жиынтық бағалау оқу жоспарындағы тоқсан ішінде меңгеруге тиісті оқу мақсаттарына жету деңгейін тексереді.
«Қазақ тілі» пәні бойынша (Орта білім беру мазмұнын жаңарту аясындағы) негізгі орта білім беру бағдарламасы (5-9 сыныптар)
ТЖБ Қазақ тілі 8-сынып 2-тоқсан жауаптар
«Қазақ тілі» пәнінен 2-тоқсан бойынша жиынтық бағалау тапсырмалары
Кәсіп пен еңбек. Болашақ мамандықтары. Лексика
Ғарышты игеру жетістіктері. Синтаксис
Тыңдалым мен айтылым
Тапсырма
Мәтінді тыңдаңыз (оқыңыз). Мәтіннің жалпы мазмұнын қысқаша түсінідіріп, оның негізгі
ойын анықтаңыз.
[10]
Мәтіндер
1-мәтін
Қандай мамандықты оқыған дұрыс – қаржыгер ме, әлде заңгер ме?
Менің жауабым: программист!
Әрине, басқа мамандықтарға менің ешқандай қарсылығым жоқ. Барлық мамандықтың
өз орны бар. Барлық мамандар қажет.
Мен2009жылымектепті«Алтынбелгімен»бітіріп,ЕҰУ-ға«Халықаралық
қатынастар» мамандығына грантқа түстім. Бұл мамандық гуманитарлық болып саналады.
Ешқандай математика, физика пәндері бағдарламада болмады. Бірақ өзім мектеп кезінен
бастап математикаға бір табан жақын болатынмын. Студент болып жүргенімде оқушыларға
репетитор болудан бастап, құрылыста күзетші сияқты әртүрлі жұмыстар жасауға тура келді.
Студенттік өмір оңай емес, ақша табуға тура келеді.
Бір күні достарым маған: «сайт жасауға арналған Joomla деп аталатын оңай бағдарлама
бар, соны үйреніп бастасаң болады», – деп кеңес берді. Сол күннен бастап осы бағдарламаны
үйренуге кірістім.
Бірде достарымның бірі маған ұсыныс жасады. Өзі екі жерде жұмыс жасайды. Бір
сайтын жасап үлгермей жатыр екен. Жасап берсем, 10 000 тг беремін деп уәде етті. Сол күні
таңға дейін ұйықтамай, сайтын бітіріп бердім. Бұл программист ретінде менің тапқан
алғашқы табысым болды. Қуанышымда шек жоқ!
Әрі қарай одан да айлығы жоғары жұмыстарда істедім. Қазірде кішігірім өзімнің сайт
жасайтынстудиямбар.Today.kzақпараттықпорталыныңIT-менеджеріболыпжұмыс
жасаймын.
2-мәтін
Еңбекнарығыныңмамандарғадегенсұраныстыңөсуінесәйкесжұмыссыздардың
кәсіби деңгейін арттыру – негізгі бағыттардың бірі. Жұмыссыздарды кәсіби даярлау үшін
оқу орындарын іріктеу конкурстық негізде мемлекеттік сатып алу басқармасы арқылы
жүргізіліп, 10 оқу орны жеңімпаз деп танылды.
1147 жұмыссыз азаматтар кәсіби біліктілігін 15 мамандық бойынша оқып шықты. Осы
бағдарламабойыншажұмыспенқамтылмаған1247жұмыссызжастар«Шынайыөмір»
жобасы бойынша еңбек нарығында жұмыс іздеу, оның ішінде интернет арқылы және өзін
жұмыспенқамтумақсатындабизнес-жоспарлаунегізіндеоқытылды.Мониторинг
көрсеткендей, курсты бітіргендердің 54 пайызы өздеріне жұмыс тапқан. Қалай десек те,
облысымызда әлі де болса жалпы жұмыссыздар саны ойландырады: жалпы саны 75000-ға
жуық адам. Жұмыссыздық деңгейі – 7,6 пайыз.
Кәсібиоқудыбітірушілердіңтұрақтыжұмысқаорналасуықиынғасоғуда.Жыл
қорытындысы бойынша оқуға жіберілгендердің 2 пайызы ғана тұрақты жұмысқа орналасты.
Оралмандарды тұрақты жұмысқа орналастыру – шешімін күттірмейтін мәселе. Жұмыс
іздеген 242 оралманның 93-і ғана жұмысқа орналастырылды. Бұған олардың сауатының
және кәсіби біліктілігінің төмендігі де әсер етуде.
Кәсіп пен еңбек. Болашақ мамандықтары. Лексика
Ғарышты игеру жетістіктері. Синтаксис
Тыңдалым мен айтылым
Тапсырма
Мәтінді тыңдаңыз (оқыңыз). Мәтіннің жалпы мазмұнын қысқаша түсінідіріп, оның негізгі
ойын анықтаңыз.
[10]
Мәтіндер
1-мәтін
Қандай мамандықты оқыған дұрыс – қаржыгер ме, әлде заңгер ме?
Менің жауабым: программист!
Әрине, басқа мамандықтарға менің ешқандай қарсылығым жоқ. Барлық мамандықтың
өз орны бар. Барлық мамандар қажет.
Мен2009жылымектепті«Алтынбелгімен»бітіріп,ЕҰУ-ға«Халықаралық
қатынастар» мамандығына грантқа түстім. Бұл мамандық гуманитарлық болып саналады.
Ешқандай математика, физика пәндері бағдарламада болмады. Бірақ өзім мектеп кезінен
бастап математикаға бір табан жақын болатынмын. Студент болып жүргенімде оқушыларға
репетитор болудан бастап, құрылыста күзетші сияқты әртүрлі жұмыстар жасауға тура келді.
Студенттік өмір оңай емес, ақша табуға тура келеді.
Бір күні достарым маған: «сайт жасауға арналған Joomla деп аталатын оңай бағдарлама
бар, соны үйреніп бастасаң болады», – деп кеңес берді. Сол күннен бастап осы бағдарламаны
үйренуге кірістім.
Бірде достарымның бірі маған ұсыныс жасады. Өзі екі жерде жұмыс жасайды. Бір
сайтын жасап үлгермей жатыр екен. Жасап берсем, 10 000 тг беремін деп уәде етті. Сол күні
таңға дейін ұйықтамай, сайтын бітіріп бердім. Бұл программист ретінде менің тапқан
алғашқы табысым болды. Қуанышымда шек жоқ!
Әрі қарай одан да айлығы жоғары жұмыстарда істедім. Қазірде кішігірім өзімнің сайт
жасайтынстудиямбар.Today.kzақпараттықпорталыныңIT-менеджеріболыпжұмыс
жасаймын.
2-мәтін
Еңбекнарығыныңмамандарғадегенсұраныстыңөсуінесәйкесжұмыссыздардың
кәсіби деңгейін арттыру – негізгі бағыттардың бірі. Жұмыссыздарды кәсіби даярлау үшін
оқу орындарын іріктеу конкурстық негізде мемлекеттік сатып алу басқармасы арқылы
жүргізіліп, 10 оқу орны жеңімпаз деп танылды.
1147 жұмыссыз азаматтар кәсіби біліктілігін 15 мамандық бойынша оқып шықты. Осы
бағдарламабойыншажұмыспенқамтылмаған1247жұмыссызжастар«Шынайыөмір»
жобасы бойынша еңбек нарығында жұмыс іздеу, оның ішінде интернет арқылы және өзін
жұмыспенқамтумақсатындабизнес-жоспарлаунегізіндеоқытылды.Мониторинг
көрсеткендей, курсты бітіргендердің 54 пайызы өздеріне жұмыс тапқан. Қалай десек те,
облысымызда әлі де болса жалпы жұмыссыздар саны ойландырады: жалпы саны 75000-ға
жуық адам. Жұмыссыздық деңгейі – 7,6 пайыз.
Кәсібиоқудыбітірушілердіңтұрақтыжұмысқаорналасуықиынғасоғуда.Жыл
қорытындысы бойынша оқуға жіберілгендердің 2 пайызы ғана тұрақты жұмысқа орналасты.
Оралмандарды тұрақты жұмысқа орналастыру – шешімін күттірмейтін мәселе. Жұмыс
іздеген 242 оралманның 93-і ғана жұмысқа орналастырылды. Бұған олардың сауатының
және кәсіби біліктілігінің төмендігі де әсер етуде.