Педагогическая копилка

БЖБ Алгебра 7-сынып 4-тоқсан жауаптар «Алгебралық бөлшектер»

«Алгебралық бөлшектер» бөлімі бойынша жиынтық бағалау

Алгебра 7-сынып 4-тоқсан

Әдістемелік ұсыныстар мұғалімге 7-сынып оқушыларына «Алгебра» пәні бойынша жиынтық бағалауды жоспарлау, ұйымдастыру және өткізуге көмек құралы ретінде құрастырылған. Бөлім /ортақ тақырып бойынша жиынтық бағалаудың тапсырмалары мұғалімге оқушылардың тоқсан бойынша жоспарланған оқу мақсаттарына жету деңгейін анықтауға мүмкіндік береді.
Әдістемелік ұсыныста бөлім/ортақ тақырып бойынша жиынтық бағалауды өткізуге арналған бағалау критерийлері мен дескрипторлары бар тапсырмалар ұсынылған. Сондай-ақ, жинақта оқушылардыңң оқу жетістіктерінің мүмкін деңгейлері (рубрикалар) сипатталған. Дескрипторлары мен балдары бар тапсырмалар ұсыныс түрінде берілген.

БЖБ Алгебра 7-сынып 4-тоқсан жауаптар «Алгебралық бөлшектер»

«Алгебралық бөлшектер» бөлім бойынш жиынтық бағалау
Тақырып Алгебралық бөлшек және оның негізгі қасиеті
Алгебралық бөлшектерге амалдар қолдану
Алгебралық өрнектерді тепе-тең түрлендіру
Оқу мақсаты 7.2.1.17 алгебралық бөлшектегі айнымалылардың мүмкін
мәндер жиынын табу
7.2.1.19 алгебралық бөлшектерді қосу және азайтуды
орындау
7.2.1.20 алгебралық бөлшектерді көбейту және бөлуді,
дәрежеге шығаруды орындау
7.2.1.21 құрамында алгебралық бөлшектері бар
өрнектерді түрлендіруді орындау
Бағалау критерийі Білім алушы:
 Алгебралық бөлшектегі айнымалының
анықталмайтын мәнін таба біледі
 Алгебралық бөлшектерге қосу және азайту амалын
қолданады
 Алгебралық бөлшектерге көбейту және бөлу
амалдарын қолданады
 Алгебралық бөлшектері бар өрнектерді
түрлендіреді
Ойлау дағдыларының
деңгейлері
Қолдану
Жоғары деңгей дағдылары
Орындау уақыты 20 минут
Тапсырма
1. Келесі алгебралық бөлшек үшін:
93
65


х
х
а) айнымалының қандай мәнінде алгебралық бөлшектің мәні анықталмайды?
b) айнымалының қандай мәнінде алгебралық бөлшектің мәні нольге тең болады?
2. Амалдарды орындаңыз:
a)
;
22
22
ba
b
ab
b
ba
ba






b)
yx
y
yx
xy
yx
xy


  3
2
9
:
3
2
22
2 3
3. Өрнекті ықшамдаңыз:



















а bb а b
ba
а
21
22
.

Открыть полную версию