Педагогическая копилка

ТЖБ Қазақ тілі 6 сынып 4-тоқсан жауаптар

4-тоқсандық жиынтық бағалау «Қазақ тілі» 6 сынып

Тоқсандық жиынтық бағалау оқу жоспарындағы тоқсан ішінде меңгеруге тиісті оқу мақсаттарына жету деңгейін тексереді. Негізгі орта білім беру деңгейінің 5-9-сыныптарына арналған «Қазақ тілі» пәнінен жаңартылған мазмұндағы үлгілік оқу бағдарламасы.Тоқсан бойынша жиынтық бағалау кезінде кабинетіңіздегі көмек ретінде қолдануға мүмкін болатын кез келген көрнекі құралдарды (диаграммалар, кестелер, постерлер, плакаттар немесе карталарды) жауып қойған дұрыс. Тоқсан бойынша жиынтық бағалау басталмас бұрын алғашқы бетінде жазылған нұсқау оқылып, білім алушыларға жұмыстың орындалу ұзақтығы хабарланады. Білім алушыларға жұмыс барысында бір-бірімен сөйлесулеріне болмайтындығы ескертіледі. 

Тоқсандықжиынтықбағалаудыңнұсқасы3компоненттентұрады:біріншісі- тыңдалым, айтылым, екіншісі - оқылым, үшіншісі - жазылым және әдеби тіл нормаларын тексеруге арналған.

ТЖБ Қазақ тілі 6 сынып 4-тоқсан жауаптар

«Қазақ тілі» пәнінен 4-тоқсан бойынша жиынтық бағалау тапсырмалары
Әлемдегі ірі кітапханалар.Морфология
Ғылым мен технология жетістіктері.Пунктуация
Тыңдалым мен айтылым
Тапсырма
Мәтіндітыңдаңыз (оқыңыз).Мәтінде көтерілген мәселені өз сөзіңізбен талдап түсіндіріңіз және
дәлелді жеке көзқарасыңызды білдіріңіз. Көзқарасыңызды білдіруде төменде берілген дайын
тіркестерді қолданыңыз.
Қажетті сөздер:менің ойымша, демек, қалай болғанда да, өкінішке орай, меніңше,
біріншіден, қорытындылай келе... т.с.с.
[10]
Мәтіндер
1-мәтін
«Александрия кітапханасы өртенген 391 жылдан 1220 жылға дейін 830 жыл Отырар
кітапханасы әлемдегі ең үлкен кітапхана болған» деп қорытындылайды профессор Еренғайып
Омаров. Өкінішке қарай, даңқты бабаларымыздың мыңдаған жылдың тарихымен, ғылым, білім,
өнердегі жетістіктерінің алтын қоры сақталған осы кітапхана түгі қалмай жойылып кетіпті. Жер
түбіндегі мысырлық ғалым Птоломей болмаса бізде ондай кітапхана болғанын білмес те едік.
Осы кітапханадан білім алған, бүкіл әлем мойындаған Әбу-Насыр әл-Фараби туралы деректерді
де тек соңғы кезде алыс шетел деректерінен таптық. Отырардын өзінде әл-Фарабиден де білімі
жоғары, оған білім үйреткен талай ғалымдардың болуы да мүмкін. Себебі Отырар кітапханасын
әл-Фараби жинамағаны айтпаса да түсінікті. Бұл кітапханада жүздеген жылдар бойы қаншама
ғалымдар еңбек етті. Ол заманда кітаптың өте қымбат тұратынын ескерсек, бұл кітапхананы
жинауға мол қаржы кеткені анық. Ол кітаптарды сатып алу, жинақтаудан басқа осы кітаптарды
сақтайтын үлкен кітапхана ғимараты және ондағы жұмыс істейтін ғалымдарды қаржыландыру
қала бюджетіне оңайға түспесе керек. Бұндай шығынды кішігірім қалалардың көтере алмасы
белгілі.
2-мәтін
«Кітап – білім бұлағы» немесе «Кітап – ізгілік пен руханилық айнасы» деп жатамыз. Ал
сол инемен құдық қазғандай болатын білім бұлағының негізгі мекені – кітапхана. Кітапхана –
білім мен ғылымның, мәдениеттің орталығы, қасиетті орда десек, артық айтқандық емес.
Әлемдегіеңтанымаләріеңүлкенкітапханалартуралыәңгімелейтінболсақ,Конгресс
кітапханасы. Конгресс кітапханасы – Америка Құрама Штаттарының ұлттық кітапханасы және
Құрама Штаттары Конгресінің негізгі зерттеу филиалы болып табылады. Кітапхана Вашингтон
қаласында үш бірдей ғимаратта орналасқан. Кітаптарының саны жөнінен де, алып жатқан
аумағы жағынан да әлемдегі ең үлкен кітапхана саналады. Білесіз бе, мұндағы қызметкерлердің
саны – 3000 адамнан асады екен. Кітапханада 437 түрлі тілде жазылған 32 миллионнан аса
кітап пен құнды ақпараттар, 61 миллиондай қолжазба, Солтүстік Америкада сирек кездесетін
кітаптар жинағы, 1 миллионнан астам мемлекеттік баспа, үш ғасырдан бері жиналып келе
жатқан 1 миллионға жуық әлемдік газет, заңдық құжаттардың әлемдегі ең үлкен жинағы,
фильмдер,4,8миллионкарта,ноталар,13,7миллионнанастамсуретбар.Қазіргітаңда
кітапхана басшысы – Джеймс Х.Биллингтон.
Оқылым
Тапсырма
1.Мәтіндіоқып,оныңқандайстильдежазылғанынанықтаңызжәнеерекшесөз
қолданыстарынан мысалдар келтіріңіз.
[10]
Адамзат бүгінгі таңда әлеуметтік шиеленісті өршітетін қоғамдық індеттердің бұғауынан
құрық үзіп, құтыла алмай отыр, бірақ көңілге үміт ұялатар мүмкіндіктер де жоқ емес. ХІХ–ХХ
ғасырларда адам баласы ғылым мен техникалық прогресте бұрын-соңды болмаған ғаламат
Открыть полную версию