Педагогическая копилка

БЖБ Қазақ тілі, 6-сынып 3-тоқсан жауаптары «Қазақ халқының әдет-ғұрыптары мен салт-дәстүрлері. Наурыз. Морфология»

«Қазақ халқының әдет-ғұрыптары мен салт-дәстүрлері. Наурыз. Морфология» бөлім бойынша жиынтық бағалау

«Қазақ тілі Т1» 6 сынып 3-тоқсан

Әдістемелік ұсыныстар мұғалімге, 6-сынып білім алушыларына «Қазақ тілі (оқыту қазақ тілінде)» пәні бойынша жиынтық бағалауды жоспарлау, ұйымдастыру және өткізуге көмек құралы ретінде құрастырылған. Әдістемелік ұсыныстар негізгі мектептің (5-9-сыныптары) «Қазақ тілі» пәні бойынша оқу бағдарламасы (орта білім беру мазмұнын жаңарту аясындағы) мен оқу жоспарының негізінде дайындалған. Бөлім / ортақ тақырып бойынша жиынтық бағалаудың тапсырмалары мұғалімге білім алушылардың тоқсан бойынша жоспарланған оқу мақсаттарына жету деңгейін анықтауға мүмкіндік береді. Әдістемелік ұсыныстарда бөлім / ортақ тақырып бойынша жиынтық бағалауды өткізуге арналған бағалау критерийлері мен дескрипторлары бар тапсырмалар ұсынылған. Сондай-ақ, жинақта білім алушылардың оқу жетістіктерінің мүмкін деңгейлері (рубрикалар) сипатталған. Дескрипторлары мен балдары бар тапсырмалар ұсыныс түрінде берілген.


БЖБ Қазақ тілі, 6-сынып 3-тоқсан жауаптары «Қазақ халқының әдет-ғұрыптары мен салт-дәстүрлері. Наурыз. Морфология»

Бөлімі «Қазақ халқының әдет-ғұрыптары мен салт-дәстүрлері. Наурыз. Морфология»
Оқу мақсаты6.2.3.1ауызекісөйлеуэтикеттеріменкөркемсөйлеудің
құрылымдық және жанрлық ерекшеліктерін ажырату
6.3.6.1мәтіндегіорфографиялықжәнепунктуациялық
қателердісөздіктерге,емлеережелерінесүйеніп,түзету,
редакциялау
Бағалау критерийіБілім алушы
Ауызекі және көркем сөйлеудің құрылымдық,
жанрлық ерекшеліктерін ажыратады
Мәтіндегі орфографиялық, пунктуациялық қателерді
түзетеді
Ойлау дағдыларының
деңгейі
Қолдану
Орындау уақыты15-20 минут
Тапсырма
1.Орфографиялық,пунктуациялыққателердітүзетіп,мәтінніңдұрыснұсқасынқайта
көшіріп жазыңыз.
1-мәтін
Жер-жаханды сері самалға өткізіп жұрттың аузын аққа жеткізіп нұр тамшыларын
аямай төккізіп, қиындықтын бәрін келер жылға өткізіп, самарқанның көк тасын ерітіп,
алтынкүрекпен жер жүзін жібітіп, Тас жүректерді мейіріммен үгітіп, жеті қат жер астына
дейін балқытып, жыл құстарының әнін шалқытып, жетісуға жасылдан көйлек кигізіп,
Сарыарқаны самал желге сүйгізіп, алатаудың төбесінен көкке тигізіп, қаратауға құт-
берекені үйгізіп, ақ бұлақтарды ақтартып, шың құздарды шаттанып тізбектеп тырналарды,
сүйгүзіпсырғаларды,шоршытыпбалықтардышапшытыпарықтарды,тербелтіпназ
қайыңдарды, төгілтіп жаз жайында әнді, қаздарды қаңқылдатып, найзағай жарқылдатып,
айтып ертегіңді, жайып желкеніңді, жетіп келген әз-Наурызмейрамықұтты болсын
2.1-мәтінмен2-мәтіндісалыстырып,олардыңстилін,жанрлық,тілдік
қолданыстарындағы ерекшеліктерді көрсетіңіз.
2-мәтін
Қалайсың, Айжан!
Сәлем!
Не істеп жатырсың?
Ештеңе, қазір көше жаққа барам деп отырмын.
Аа, ол жақта не бар?
Наурызға концерт болып жатыр деді. Біздің көрші барып келді. Күшті болып
жатыр дит. Барсайш менімен бірге.
Аа, иә, барайық. Менің де сол барсам ба, бармасам ба деп, алдымен сенен сұрап
жатқаным ғой. Сен қашан шығасың?
Қазір бір жарты сағаттан соң ба деп отырмын.
Мені тоса тұр, иә? Қазір бір шаруалар болып тұр. Соны тез бітірп сен жаққа қарай
өтемін.
Аа, жақсы! Общем, хабарласайық. Звондайсың ғой?
Ок.
1-мәтін2-мәтін
Мәтіндер қандай стильде жазылған?
Жанрлық ерекшеліктері неде?
Открыть полную версию