Название сайта

БЖБ Дүниежүзі тарихы, 5-сынып 3-тоқсан жауаптары «Ежелгі Грекия»

[xfgiven_youtube-id] [/xfgiven_youtube-id]

«Ежелгі Грекия» бөлім бойынша жиынтық бағалау

«Дүниежүзі тарихы» 5 сынып 3-тоқсан

Жиынтық бағалауға арналған әдістемелік ұсыныстар мұғалімге 5-сынып білім алушыларына «Дүниежүзі тарихы» пәні бойынша жиынтық бағалауды жоспарлау, ұйымдастыру және өткізуге көмек құралы ретінде құрастырылған. Жиынтық бағалауға арналған әдістемелік ұсыныстар «Дүниежүзі тарихы» пәні бойынша оқу бағдарламасы негізінде дайындалған. Бөлім бойынша жиынтық бағалаудың тапсырмалары мұғалімге білім алушының тоқсан бойынша жоспарланған оқу мақсаттарына жету деңгейін анықтауға мүмкіндік береді.
Жиынтық бағалауға арналған әдістемелік ұсыныстар бөлім бойынша жиынтық бағалауды өткізуге арналған бағалау критерийлері мен дескрипторлары бар тапсырмалар ұсынылған. Сондай-ақ, жинақта білім алушылардың оқу жетістіктерінің мүмкін деңгейлері (рубрикалар) сипатталған. Дескрипторлары мен балдары бар тапсырмалар ұсыныстар түрінде берілген

БЖБ Дүниежүзі тарихы, 5-сынып 3-тоқсан жауаптары «Ежелгі Грекия»

«Ежелгі Грекия» және «Ежелгі Грекия мәдениеті» бөлімдері бойынша жиынтық
бағалау
Тақырып Неліктен Ежелгі Грекияны демократияның отаны деп
атайды?
Ежелгі Грек философтары мінсіз қоғамды қалай елестетті?
Оқу мақсаты 5.3.1.1 Ежелгі мемлекеттердің саяси құрылымының
ерекшеліктерін сипаттау
5.2.3.1 Ежелгі философтардың көзқарастарына қарапайым
түсіндірме беру
Бағалау критерийі Білім алушы
 Ежелгі мемлекеттердің саяси құрылымының
ерекшеліктерін сипаттайды
 Ежелгі философтардың көзқарастарына түсіндірме
береді
Ойлау дағдыларының
деңгейі
Білу және түсіну
Қолдану
Орындау уақыты 20 минут
Тапсырма
1. Кестені толтырыңыз.
Сипаттамасы Афины Спарта
Халқының құрамы
Басқару жүйесі
2. Ежелгі Грекия философтарын анықтап, олардың ойларына қатысты сипаттаманы арнайы
ұяшықтарға толтырыңыз.
1 2 3
«Менің білетінім, ештеңе
білмейтінім»
«Данышпан (философтар)
билеуші болуы керек, ал
батылдары мен күштілері
(әскерилер) – күзетші;
ақылды, әрі адал адамдар
егінші (диқан) және
қолөнерші болуы тиіс.
Олардың әрқайсысы
мемлекетте тек өз ісімен
айналасуы қажет»
«Өмірдің мәні неде?
Басқаларға қызмет ету және
жақсылық жасау»
Философтардың ойларына сипаттама беріңіз