ТЖБ 2-тоқсан Русский язык 2-сынып жауаптар
2-тоқсан бойынша жиынтық бағалау
«Русский язык» 2-сынып
Тоқсан бойынша жиынтық бағалау білім беру мазмұнын жаңарту аясындағы оқу бағдарламасының мазмұнына сәйкес білім алушылардың оқу мақсаттарына жеткендігін тексеруге және тоқсан барысында меңгерген білім, білік және дағдыларын анықтауға бағытталған.
Спецификация 2-сыныпта «Русский язык» пәні бойынша тоқсандық жиынтық бағалаудың мазмұны мен өткізу рәсімін сипаттайды.
Спецификация 2-сыныпта «Русский язык» пәні бойынша тоқсандық жиынтық бағалаудың мазмұны мен өткізу рәсімін сипаттайды.
Жиынтық бағалаудың құрылымы
Тоқсан бойынша жиынтық бағалауда әр түрлі тапсырмалар: көп таңдауы бар сұрақтар, қысқа немесе толық жауапты қажет ететін сұрақтар қолданылады.
Берілген нұсқа көп таңдауы бар сұрақтарды және қысқа жауапты қажет ететін сұрақтарды қамтитын 7 тапсырмадан тұрады.
Көп таңдауы бар сұрақтарда білім алушылар ұсынылған жауап нұсқаларынан дұрысын таңдайды.
Қысқа жауапты қажет ететін сұрақтарға білім алушы сөздер немесе қысқа сөйлемдер түрінде жауап береді.
Тапсырма бірнеше құрылымдық бөліктерден/сұрақтардан тұруы мүмкін.
Тоқсан бойынша жиынтық бағалауда әр түрлі тапсырмалар: көп таңдауы бар сұрақтар, қысқа немесе толық жауапты қажет ететін сұрақтар қолданылады.
Берілген нұсқа көп таңдауы бар сұрақтарды және қысқа жауапты қажет ететін сұрақтарды қамтитын 7 тапсырмадан тұрады.
Көп таңдауы бар сұрақтарда білім алушылар ұсынылған жауап нұсқаларынан дұрысын таңдайды.
Қысқа жауапты қажет ететін сұрақтарға білім алушы сөздер немесе қысқа сөйлемдер түрінде жауап береді.
Тапсырма бірнеше құрылымдық бөліктерден/сұрақтардан тұруы мүмкін.
ТЖБ 2-тоқсан Русский язык 2-сынып жауаптар
4. Образцы заданий и схема выставления баллов.
Задания суммативного оценивания за 2 четверть
Слушание
1. Прослушай текст и ответь на вопросы.
Однажды школьные предметы завели спор о том, кто из них важнее.
Математика:
- Я – царица наук. Я учу людей прибавлять и вычитать числа.
Искусство:
- Я учу людей любить и понимать красоту. С моей помощью люди учатся красиво
рисовать, красиво петь.
Другие школьные предметы тоже вмешались в спор.
1) О чём идёт речь в тексте?
А) спор предметов
В) спор друзей
С) дружба предметов
D) отдых предметов
[1]
2) О чём говорили школьные предметы? Соотнеси слова с фразами.
[2]