Название сайта

БЖБ Ағылшын тілі 3-сынып 2-тоқсан жауаптары «Buildings»

[xfgiven_youtube-id] [/xfgiven_youtube-id]

«Buildings» бөлімі бойынша жиынтық бағалау 
«Ағылшын тілі»  3-сынып 3-тоқсан

Әдістемелік ұсыныстар мұғалімге 3-сынып білім алушыларына «Ағылшын тілі» пәні бойынша жиынтық бағалауды жоспарлау, ұйымдастыру және өткізуге көмек құралы ретінде құрастырылған. Әдістемелік ұсыныстар (қазақ тілінде білім беретін) бастауыш сыныптың (1-4-сыныптары) «Ағылшын тілі» пәні бойынша оқу бағдарламасы (орта білім беру мазмұнын жаңарту аясындағы) мен оқу жоспарының негізінде дайындалған. Бөлім/ортақ тақырып бойынша жиынтық бағалаудың тапсырмалары мұғалімге білім алушылардың тоқсан бойынша жоспарланған оқу мақсаттарына жету деңгейін анықтауға мүмкіндік береді. Әдістемелік ұсыныстарда бөлім/ортақ тақырып бойынша жиынтық бағалауды өткізуге арналған бағалау критерийлері мен дескрипторлары бар тапсырмалар ұсынылған. Сондай-ақ, жинақта білім алушылардың оқу жетістіктерінің мүмкін деңгейлері (рубрикалар) сипатталған. Дескрипторлары мен балдары бар тапсырмалар ұсыныс түрінде берілген. Тоқсандық жиынтық бағалауды өткізу үшін спецификация мен балл қою кестесі ұсынылған. Спецификация стандартталған және оны тоқсандық жиынтық бағалауды өткізуде басшылыққа алу міндеттелген.

БЖБ Ағылшын тілі 3-сынып 2-тоқсан жауаптары «Buildings»

Summative Assessment for the cross curricular unit «Buildings»
Learning objectives 3.3.3.1 (3.R3) Begin to read with rereading and usual support very short
simple fiction and non-fiction texts on a limited range of general and
curricular topics
3.1.4.1 (3.L4) Understand a limited range of short supported questions on
general and some curricular topics
3.5.14.1 (3.UE14) Use prepositions of location and position: at, behind,
between, in, in front of, near, next to, on, under, above to describe where
people and things are; use prepositions of time: on, in, at to talk about
days and times and no preposition next/last week
Assessment criteria • Identify the details while rereading very short fiction and nonfiction texts using support
• Identify short supported questions on general and some curricular
topics
• Describe people and things using at, behind, between, in, in front
of, near, next to, on, under, above
• Talk about days and times using on, in, at and without prepositions
next/last week
Level of thinking
skills
Knowledge and comprehension
Application
Duration 20 minutes
Reading
Task 1. Read the text about houses and identify each house. Write Mark’s, Paul’s and John’s
house under the correct picture.
1. 2. 3.
_______________________ ______________________ ______________________
There are many types of houses. John, Mark and Paul lived in wooden cottages last summer.
The houses were nice. Children played games and had meals in a beatiful yard of Mark’s house.
Sometimes they watered the flowers. There was a path from the stone fence to the door of Paul’s
house. There was a balcony and wooden fence in the yard of John’s house.
They liked their cottages very much.
1