Педагогическая копилка

БЖБ Ағылшын тілі 3-сынып 1-тоқсан жауаптары «Animals»

«Animals» бөлімі бойынша жиынтық бағалау 
«Ағылшын тілі»  3-сынып 1-тоқсан

Әдістемелік ұсыныстар мұғалімге 3-сынып білім алушыларына «Ағылшын тілі» пәні бойынша жиынтық бағалауды жоспарлау, ұйымдастыру және өткізуге көмек құралы ретінде құрастырылған. Әдістемелік ұсыныстар (қазақ тілінде білім беретін) бастауыш сыныптың (1-4-сыныптары) «Ағылшын тілі» пәні бойынша оқу бағдарламасы (орта білім беру мазмұнын жаңарту аясындағы) мен оқу жоспарының негізінде дайындалған. Бөлім/ортақ тақырып бойынша жиынтық бағалаудың тапсырмалары мұғалімге білім алушылардың тоқсан бойынша жоспарланған оқу мақсаттарына жету деңгейін анықтауға мүмкіндік береді. Әдістемелік ұсыныстарда бөлім/ортақ тақырып бойынша жиынтық бағалауды өткізуге арналған бағалау критерийлері мен дескрипторлары бар тапсырмалар ұсынылған. Сондай-ақ, жинақта білім алушылардың оқу жетістіктерінің мүмкін деңгейлері (рубрикалар) сипатталған. Дескрипторлары мен балдары бар тапсырмалар ұсыныс түрінде берілген. Тоқсандық жиынтық бағалауды өткізу үшін спецификация мен балл қою кестесі ұсынылған. Спецификация стандартталған және оны тоқсандық жиынтық бағалауды өткізуде басшылыққа алу міндеттелген.

БЖБ Ағылшын тілі 3-сынып 1-тоқсан жауаптары «Animals»

Summative Assessment for the cross curricular unit «Animals»
Learning objectives 3.1.5.1 (3.L5) Distinguish between phonemically distinct words
3.2.1.1 (3.S1) Make basic statements which provide personal
information on a limited range of general topics
Assessment criteria • Differentiate clearly between phonemically words
• Make personal statements on general topics
Level of thinking skills Knowledge and comprehension
Application
Duration 15 minutes
Listening
Task 1. Listen to the words. Fill in the gaps. Use the letters from the table.
Teacher reads the words:
1. Bear
2. Hare
3. Elephant
4. Giraffe
1. ___ear
2. ___are
3. Ele___ant
4. Gira____e
ph H B ff
Speaking
Task 2. Look at the pictures. Choose ONE and tell about the animal or the bird. Use the ideas to
help.
Name of the animal
Habitat (where it lives)
Food
Type of the animal (when it is active)
Your opinion (like, don’t like, care, afraid)

Открыть полную версию