БЖБ Дүниетану 2-сынып 2-тоқсан жауаптары «Менің мектебім»
«Менің мектебім» бөлімі бойынша жиынтық бағалау
«Дүниетану» 2-сынып 2-тоқсан
Әдістемелік ұсыныстар мұғалімге 2-сынып білім алушыларына «Дүниетану» пәні бойынша жиынтық бағалауды жоспарлау, ұйымдастыру және өткізуге көмек құралы ретінде құрастырылған. Әдістемелік ұсыныстар (қазақ тілінде білім беретін) бастауыш сыныптың (1-4-сыныптары) «Дүниетану» пәні бойынша оқу бағдарламасы (орта білім беру мазмұнын жаңарту аясындағы) мен оқу жоспарының негізінде дайындалған. Бөлім/ортақ тақырып бойынша жиынтық бағалаудың тапсырмалары мұғалімге білім алушылардың тоқсан бойынша жоспарланған оқу мақсаттарына жету деңгейін анықтауға мүмкіндік береді. Әдістемелік ұсыныстарда бөлім/ортақ тақырып бойынша жиынтық бағалауды өткізуге арналған бағалау критерийлері мен дескрипторлары бар тапсырмалар ұсынылған. Сондай-ақ, жинақта білім алушылардың оқу жетістіктерінің мүмкін деңгейлері (рубрикалар) сипатталған. Дескрипторлары мен балдары бар тапсырмалар ұсыныс түрінде берілген. Тоқсандық жиынтық бағалауды өткізу үшін спецификация мен балл қою кестесі ұсынылған. Спецификация стандартталған және оны тоқсандық жиынтық бағалауды өткізуде басшылыққа алу міндеттелген.
БЖБ Дүниетану 2-сынып 2-тоқсан жауаптары
«Менің мектебім» ортақ тақырыбы бойынша жиынтық бағалау
Бөлімше 1.2 Мектеп және мектеп қауымдастығы
Оқу мақсаты 2.1.2.1 Мектептегі оқу және оқудан тыс әрекет түрлерін
түсіндіру
2.1.2.3 Мектеп қауымдастығындағы ұжымдық, топтық және
тұлғааралық мінез-құлық нормаларын түсіндіру
Бағалау критерийі Білім алушы
Мектептегі оқу және оқудан тыс әрекет түрлерін
анықтайды
Оқу әрекеттерінің қызметін атайды
Мектеп қауымдастығындағы мінез-құлық нормаларын
анықтайды
Ойлау дағдыларының
деңгейі
Білу және түсіну
Қолдану
Орындау уақыты 15 минут
Тапсырма
1. Балалар спорттық секцияларға не үшін қатысады ? 2 себебін жаз.
1) ____________________
2) ____________________
2. Мысалдарды оқы. Сабақта балалар тағы немен айналысады? Жаз.
3. Топта жұмыс істеу ережелерін белгіле ().
1) Әр адамның пікірін тыңдау.
2) Бір-бірінің сөзін бөлу.
3) Бірлесе жұмыс істеу.
4) Басқаның пікірін құрметтеу.
5) Жұмысқа қатыспау.
6) Ортақ шешім қабылдау