Педагогическая копилка

ТЖБ 4-тоқсан Әдебиеттік оқу 2-сынып жауаптар

4-тоқсан бойынша жиынтық бағалау 

«Әдебиеттік оқу» 2-сынып 

Тоқсан бойынша жиынтық бағалау білім беру мазмұнын жаңарту аясындағы оқу бағдарламасының мазмұнына сәйкес білім алушылардың оқу мақсаттарына жеткендігін тексеруге және тоқсан барысында меңгерген білім, білік және дағдыларын анықтауға бағытталған.
Спецификация 2-сыныпта «Әдебиеттік оқу» пәні бойынша тоқсандық жиынтық бағалаудың мазмұны мен өткізу рәсімін сипаттайды.
Жиынтық бағалаудың құрылымы
Тоқсан бойынша жиынтық бағалауда әр түрлі тапсырмалар: көп таңдауы бар сұрақтар, қысқа немесе толық жауапты қажет ететін сұрақтар қолданылады.
Берілген нұсқа көп таңдауы бар сұрақтарды және қысқа жауапты қажет ететін сұрақтарды қамтитын 7 тапсырмадан тұрады.
Көп таңдауы бар сұрақтарда білім алушылар ұсынылған жауап нұсқаларынан дұрысын таңдайды.
Қысқа жауапты қажет ететін сұрақтарға білім алушы сөздер немесе қысқа сөйлемдер түрінде жауап береді.
Тапсырма бірнеше құрылымдық бөліктерден/сұрақтардан тұруы мүмкін.

ТЖБ 4-тоқсан Әдебиеттік оқу 2-сынып жауаптар

4. Тапсырма үлгілері және балл қою кестесі
«Әдебиеттік оқу» пәнінен 4-тоқсанға арналған
жиынтық бағалаудың тапсырмалары
Тыңдалым және айтылым
1. «Бозша торғай» әңгімесінің үзіндісін мұқият тыңда. Оқиға қалай аяқталады деп
ойлайсың? Жалғастырып айт.
[5]
Балл қою кестесі
Тапсырма

Жауап Балл Қосымша ақпарат
1 Білім алушының
ықтимал жауабы:
Бірақ ұшуға әлі келмеді.
Омар атай балапанды
үйіне алып келді. Оған
жем, су берді.
Балапанның үстінің суы
кепкен соң далаға алып
шығып, ұшырып
жіберді.
1 Берілген үзіндінің негізінде оқиғаның
жалғастырып айтады.
Баламалы мәтін қабылданады.
1 Оқиғаны берілген үзіндімен жүйелі
байланыстырады.
1 Жеткілікті сөздік қорын көрсетеді.
1
Лексикалық бірліктер мен
грамматикалық құрылымдарды орынды
қолданады.
1 Сөйлеу барысында орфоэпиялық
нормаларды сақтайды. Дыбыстар мен
сөздерді анық, түсінікті айтады.

Открыть полную версию