Педагогическая копилка

ТЖБ 3-тоқсан Әдебиеттік оқу 2-сынып жауаптар

3-тоқсан бойынша жиынтық бағалау 

«Әдебиеттік оқу» 2-сынып 

Тоқсан бойынша жиынтық бағалау білім беру мазмұнын жаңарту аясындағы оқу бағдарламасының мазмұнына сәйкес білім алушылардың оқу мақсаттарына жеткендігін тексеруге және тоқсан барысында меңгерген білім, білік және дағдыларын анықтауға бағытталған.
Спецификация 2-сыныпта «Әдебиеттік оқу» пәні бойынша тоқсандық жиынтық бағалаудың мазмұны мен өткізу рәсімін сипаттайды.
Жиынтық бағалаудың құрылымы
Тоқсан бойынша жиынтық бағалауда әр түрлі тапсырмалар: көп таңдауы бар сұрақтар, қысқа немесе толық жауапты қажет ететін сұрақтар қолданылады.
Берілген нұсқа көп таңдауы бар сұрақтарды және қысқа жауапты қажет ететін сұрақтарды қамтитын 7 тапсырмадан тұрады.
Көп таңдауы бар сұрақтарда білім алушылар ұсынылған жауап нұсқаларынан дұрысын таңдайды.
Қысқа жауапты қажет ететін сұрақтарға білім алушы сөздер немесе қысқа сөйлемдер түрінде жауап береді.
Тапсырма бірнеше құрылымдық бөліктерден/сұрақтардан тұруы мүмкін.

ТЖБ 3-тоқсан Әдебиеттік оқу 2-сынып жауаптар

4. Тапсырма үлгілері және балл қою кестесі
«Әдебиеттік оқу» пәнінен 3-тоқсанға арналған
жиынтық бағалаудың тапсырмалары
Тыңдалым және айтылым
1. Мәтінді мұқият тыңда.
Мәтін бойынша сұрақтарға жауап бер.
 Бейбіт не үшін намыстанды?
 Оның арманы не еді?
 Бейбіт нені бұлжымас әдетке айналдырды?
 Ол қай спорт түрімен әуестенді?
 Спортпен айналысу Бейбітке қалай әсер етті?
[5]
Балл қою кестесі
Тапсырма

Жауап Балл Қосымша ақпарат
1
Білім алушының ықтимал жауабы:
Саптың соңғы жағында тұратыны үшін
намыстанатын/денесі балалардан кіші
болғаны үшін/өзінің басқалардан кіші
болғанына/ ең кішкентай, ең нәзік
болғанына
1
Білім алушылардың
сұрақтың мазмұнына
сәйкес кез келген дұрыс
жауабы қабылданады.
Тез өсу/ Үлкен болу/Тез өсіп, үлкен
болу/Басқа балалар сияқты үлкен болу
1
Дене шынықтыруды/ Спортпен
айналысуды/Турникке тартылуды
1
Бокспен/Бокс спортымен/Бокс өнерімен 1

Открыть полную версию