Педагогическая копилка

ТЖБ 2-тоқсан Қазақ тілі 2-сынып жауаптар

2-тоқсан бойынша жиынтық бағалау 

«Қазақ тілі» 2-сынып 

Тоқсан бойынша жиынтық бағалау білім беру мазмұнын жаңарту аясындағы оқу бағдарламасының мазмұнына сәйкес білім алушылардың оқу мақсаттарына жеткендігін тексеруге және тоқсан барысында меңгерген білім, білік және дағдыларын анықтауға бағытталған.
Спецификация 2-сыныпта «Қазақ тілі» пәні бойынша тоқсандық жиынтық бағалаудың мазмұны мен өткізу рәсімін сипаттайды.

Жиынтық бағалаудың құрылымы
Тоқсан бойынша жиынтық бағалауда әр түрлі тапсырмалар: көп таңдауы бар сұрақтар, қысқа немесе толық жауапты қажет ететін сұрақтар қолданылады.
Берілген нұсқа көп таңдауы бар сұрақтарды және қысқа жауапты қажет ететін сұрақтарды қамтитын 7 тапсырмадан тұрады.
Көп таңдауы бар сұрақтарда білім алушылар ұсынылған жауап нұсқаларынан дұрысын таңдайды.
Қысқа жауапты қажет ететін сұрақтарға білім алушы сөздер немесе қысқа сөйлемдер түрінде жауап береді.
Тапсырма бірнеше құрылымдық бөліктерден/сұрақтардан тұруы мүмкін.

ТЖБ 2-тоқсан Қазақ тілі 2-сынып жауаптар 

4. Тапсырма үлгілері және балл қою кестесі
«Қазақ тілі» пәнінен
2-тоқсанға арналған жиынтық бағалаудың тапсырмалары
(оқыту қазақ тілінде)
Тыңдалым және айтылым
1.Мәтінді мұқият тыңда. Сұрақтарға жауап бер.
1)Саған қай кейіпкердің іс-әрекеті ұнады немесе ұнамады? Неліктен?
2)Мәтіннің мазмұны бойынша қандай ой түйдің?
[5]
Балл қою кестесі
Тапсырма
No
ЖауапБаллҚосымша ақпарат
1
Білім алушының ықтимал
жауабы:
Маған ұл баланың ісі ұнады.
Себебі ол өзі танымайтын
әжейге көмектесті/Ұл бала
ұнады. Себебі ол құлап қалған
әжейге көмектесті;
Маған қыз бала ұнамады,
себебі ол өзі танымайтын
кісіге көмектескісі келмеді/
Қыз баланың бөгде адамға
көмектеспегіні ұнамады/...
1Кейіпкерлердің іс әрекетіне
қатысты көзқарасын білдіреді.
1Өз көзқарасына дәлелді пікір
айтады.
1Ойын жүйелі жеткізеді,
жеткілікті сөздік қорын
көрсетеді.
1Сөйлеу барысында
грамматикалық нормаларды
сақтайды.
Білім алушының ықтимал
жауабы:
Үлкендерге көмектесу керек/
өзімшіл болмау керек/...
1Мәтіннің мазмұнына қатысты
ой тұжырымдайды.
Барлығы5
24
Бөгде адам
Балалар жол бойымен жүріп келеді. Олардың алдында бір қарт әжей кетіп бара
жатты.
Жолдың бетін мұз басқан, тайғанақ болатын.Бір кезде қарт әжей тайғанап кетіп,
құлап қалды. Ұл бала әжейге қарай тұра ұмтылды. Ол әжейдіорнынан тұрғызып,
жолдан өтуіне көмектесті.
Қыз бала әрі қарай жүре берді. Ол досы өз әжесіне көмектесіп жатырдеп
ойлады. Бірақ әжей мүлде бөгде адам еді.
Открыть полную версию