Педагогическая копилка

БЖБ Жаратылыстану 2-сынып 2-тоқсан жауаптары «Заттар және олардың қасиеттері»

«Заттар және олардың қасиеттері» бөлімі бойынша жиынтық бағалау 

«Жаратылыстану»  2-сынып 2-тоқсан

Әдістемелік ұсыныстар мұғалімге 2-сынып білім алушыларына «Жаратылыстану» пәні бойынша жиынтық бағалауды жоспарлау, ұйымдастыру және өткізуге көмек құралы ретінде құрастырылған. Әдістемелік ұсыныстар (қазақ тілінде білім беретін) бастауыш сыныптың (1-4-сыныптары) «Жаратылыстану» пәні бойынша оқу бағдарламасы (орта білім беру мазмұнын жаңарту аясындағы) мен оқу жоспарының негізінде дайындалған. Бөлім/ортақ тақырып бойынша жиынтық бағалаудың тапсырмалары мұғалімге білім алушылардың тоқсан бойынша жоспарланған оқу мақсаттарына жету деңгейін анықтауға мүмкіндік береді. Әдістемелік ұсыныстарда бөлім/ортақ тақырып бойынша жиынтық бағалауды өткізуге арналған бағалау критерийлері мен дескрипторлары бар тапсырмалар ұсынылған. Сондай-ақ, жинақта білім алушылардың оқу жетістіктерінің мүмкін деңгейлері (рубрикалар) сипатталған. Дескрипторлары мен балдары бар тапсырмалар ұсыныс түрінде берілген. Тоқсандық жиынтық бағалауды өткізу үшін спецификация мен балл қою кестесі ұсынылған. Спецификация стандартталған және оны тоқсандық жиынтық бағалауды өткізуде басшылыққа алу міндеттелген.

БЖБ Жаратылыстану  2-сынып 2-тоқсан жауаптары

«Заттар және олардың қасиеттері» бөлімі бойынша жиынтық бағалау
( «Туған өлкем» ортақ тақырыбы аясында)
Бөлімше3.2 Ауа
3.3 Су
Оқу мақсаты2.3.2.2 Ауаның кейбір қасиеттерін сипаттау (агрегаттық
күйі, түсі, иісі)
2.3.3.1 Судың физикалық қасиеттерін анықтау (дәмсіз,
иіссіз, белгілі бір формасының болмауы, аққыштығы)
Бағалау критерийіБілім алушы
Ауаның қасиеттерін анықтайды және сипаттайды
Судың физикалық қасиеттерін анықтайды
Ойлау дағдыларыныңБілу және түсіну
деңгейі
Орындау уақыты15 минут
Тапсырма
1.Қажетті сөздерді қолданып, сөйлемдерді толықтыр.
1)Ауаны _________________ және
_______________ мүмкін емес.
2)Біз ауаны көрмейміз, өйткені ол
____________________ және __________________.
3)Ауаның дәмі жоқ, ол – ______________.
19
Открыть полную версию