Педагогика сұрақ-жауабымен

Поделитесь с данным материалом

Опубликовал(а): SuperAdmin, 13.08.2018
Категория: Аттестация, 2 548, 0


Педагогикалық диагностика бағыттарын анықтаған педагогтар Л.И. Катаева.C) Б.М. Макарова.
Педагогикалық пәндер: Әлеуметтік педагогика
Педагогикалық процесстің ұйымдастырушылық формалары:жеке, ұжымдық, топтық
Педагогикалық технология (М.В. Кларин, Г.М.Құсайынов, В.П.Беспалько., Ж.Қараевтардың) пайымдауынша :Өнер, шеберлік, білік, білімді меңгерудің жаңа жолы (оқытуды ұйымдастырудың жаңаша формалары, әдіс-тәсілдері ) Оқыту процесін ұйымдастырудың, өткізудің жан-жақты ойластырылған педагогикалық қызметтің моделі; оқытуда мақсатты нәтижеге жетудің кепілдік беретін жазбаша үлгі-жоспары. оқыту процесінде адамның іс-әрекетімен техниканың мүмкіндіктерін барынша тиімді пайдалану т.б.
Педагогикалық технологиялардың теориялық негізде орындалуын қарастырған педагогтар:В.В.Беспалько. В.В.Данилов. В.К.Дьяченко.
Педагогикалық әдіснаманың мәні:Әдістер туралы ғылым, философиялық қағидаларды тікелей ғылыми зерттеулерде қолдану туралы ғылым, арнаулы зерттеу әдістерін жасауға арналған ғылым
Педагогикалық диагностика бағыттарын анықтаған педагогтар:Л.И.Катаева. Б.М. Макарова.Б.П. Битинас.
Педагогикалық жүйелерді басқарудың негізгі принциптері:демократияландыру және ізгілендіру, жүйелілік пен тұтастық, орталықтандыру мен орталықсыздандырудың тиімді үйлесуі
Педагогикалық зерттеу әдістері: бақылау. салыстыру. эксперимент.
Педагогикалық зерттеу әдістері: бақылау. Іс-әрекет өнімдерін талдау. эксперимент
Педагогикалық зерттеудің теориялық әдістері:. Абстракциялау.Модельдеу. Талдау
Педагогикалық зерттеудің эмпирикалық әдістері:озық тәжірибені зерттеу. Эксперимент. бақылау
Педагогикалық зерттеулерде қолданылатын әдістер: Нақты ғылыми. Жалпы ғылыми. Эмпирикалық.
Педагогикалық зерттеулердің әдіснамалық принциптері:Құбылыстарды даму барысында зерттеуБір құбылысты екіншілерімен өзара қатынаста байланыстыра зерттеу. Зерттеу әдістері зерттелетін құбылыстың мән-мағынасымен сай келуі.
Педагогикалық зерттеулердің дәстүрлі әдістері:Бақылау. Әдебиетті зерттеу. Әңгіме
Педагогикалық зерттеулурдің жалпы ғылыми әдіснамалық принциптері: құбылыстарды даму барысында зерттеу; зерттеу әдістері зерттелетін қүбылыстың мән-мағынасына сай келуі
Педагогикалық кеңес жұмыс бағыттары:Оқушыларға ата-аналарымен бірлесіп әлеуметтік жағдай жасау. Мектеп жоспарын талдау және бекіту. ата-аналардың сауаттануын қарастыру
Педагогикалық менеджмент:Ұйымдастыру нормаларының және технологиялық әдіс-тәсілдерің кешені. Педагогикалық процесті басқару тиімділігінің жоғарылауына бағытталған принциптер жүйесі. Оқу-тәрбие процесін ұйымдастыру және басқару жүйесі
Педагогикалық методологияның мәні: Арнаулы зерттеу әдістерін жасауға арналған ғылым. Философиялық қағидаларды тікелей ғылыми зерттеулерде қолдану туралы ғылым .Әдістер туралы ғылым
Уважаемые коллеги! Если у Вас есть материалы или Вы хотели бы поделиться накопленным опытом, Смело добавляйте к нам Свои разработки.

Полный текст материала смотрите в скачиваемом файле.
Внимание!!! У вас нет доступа к скачиванию файлов

Присоединяйтесь к нам в Facebook, ВКонтакте, YouTube и RSS чтобы быть в курсе последних новостей.

Информация

Посетители, находящиеся в группе гость, не могут оставлять комментарии к данной публикации.

RAO.kz

Казахстанский педагогический портал




© 2017 - 2019 год