Тип файла
Тип файла
ВЫБРАТЬ КЛАСС / СЫНЫП
Вид объекта
Сфера деятельности
Марка автомобиля
Настройки поиска


ПЕДАГОГИЧЕСКИЙ ПОРТАЛ / СРЕДНЕЕ ОБРАЗОВАНИЕ / Старшая школа / Қазақстандағы жан-жануарлар мен өсімдіктер әлемі.

File engine/modules/userbox.php is in the folder, which is available to write (CHMOD 777). For security purposes the connection files from these folders is impossible. Change the permissions on the folder that it had no rights to the write. Написать автору
Все материалы

3-тақырып: Қазақстандағы жан-жануарлар мен өсімдіктер әлемі. 

11-12 сабақ. Тауда мекендейтін аң-құстар

Мектеп: КММ «Бірінші гиназия»

Күні: 

Мұғалімнің аты-жөні: Сарсенбаева А.Г.

СЫНЫП: 

Қатысқандар: 

Қатыспағандар:

Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары:

5.А5 - берілген сұрақты дұрыс түсініп, лайықты жауап беру, шағын диалогке қатысу.

5.Ж5 - жазба жұмыстарында жалғаулардың ерекшелігін ескеріп, үндестік заңына сәйкес орфографиялық нормаға сай дұрыс жазу; 

сөйлем соңында қойылатын тыныс белгілерді орынды қолдану.

Сабақ мақсаттары:

Барлық оқушылар орындай алады: мәтінді оқиды, тыңдайды  түсінеді, сұрақтарға жауап береді, шағын диалогке құрастырады.

Оқушылардың көпшілігі орындай алады: мәтіндегі негізгі ойды анықтайды, тірек сөздер бойынша жұмыс істей алады. Хабарлы, сұраулы, лепті сөйлемдердің жасалу жолдарын біледі, анықтайды.

Кейбір оқушылар орындай алады: мәтінді талдайды, өз пікірін білдіре алады, бағалайды, салыстыра алады. Хабарлы, сұраулы, лепті сөйлемдерді тауып, дәлелдейді.

Жетістік критерийлері:


Тілдік мақсат:

Оқушылар орындай алады: мәтін ішіннен мағынасына қарай сөйлем түрлерін табу.

Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер: тұқымдас, құну, тауешкі, арқар, ұлар, жапалақ, үкі.

Диалог құруға / шығарма жазуға арналған пайдалы тіркестер: сирек кездеседі, қызыл кітапқа енген, айқайлайды.

Талқылауға арналған сұрақтар: 

Тауда мекендейтін аң-құстар?

Олардың түрлері? 

Қызыл кітап дегенді қалай түсінесің?

Не себепті …. деп ойлайсыз?

ишара: аң мен құстардың дыбысы келтіру әрекеті

Құндылықтар:


Алдыңғы оқу:

Түлкі мен қырғауыл ертегісі (тақтаға ертегі көрінісінен 5-6 суреттер қарап сөз тіркестерін құрастыру).

Жоспар

Жоспарланған уақыт 

Жоспарланған жаттығу түрлері

Ресурстар

Басы 

3 минут


Психологиялық ахуал. 

«Татулық – достық кілті» тренингі. 

Мақсаты: оқушылармен амандасу, бір-біріне энергия таратады (бастарын изеді, қолдарын қысады, құшақтасады).

Топқа бөлу(берілген суреттегі сөздердің мағынасына қарай 3 топқа бөлінеді).

  1. Арқар, таутеке.
  2. Барыс, аю, қызыл қасқыр
  3. Жапалақ, үкі.

«Тиімді сұрақ-жауап» әдісі.

- Осы суреттер нені айтады? 

- Бүгін сабақтың тақырыбы қандай деп ойлайсыңдар?






Суреттер.





Ортасы 

10 минут



















10 минут






















12 минут









Мәтіналды жұмыс. 

Сөздікпен жұмыс:

Айтылым. 2-тапсырма. Жаңа сөздер мен суреттерді сәйкестеңдер. «Ойлан, тап» әдісі (Жеке жұмыс)


Дескриптор:

- сөздерді оқиды;

- суреттерді анықтайды;

- сөздер мен суреттерді сәйкестіреді.

БО: сөздерді біледі.

ОК: суреттерді анықтайды.

КО: сөздер мен суреттерді тез сәйкестіреді.


Кері байланыс: қолдау - «Тамаша!», «Жарайсың», «Талпынып көр».

  • ҚБ:«Бағдаршам» әдісі
  • Жасыл – бәрін қатесіз орындадым.
  • Сары – орындауда қателер болды.
  • Қызыл – орындай алмадым.


  • Айтылым. 1-тапсырма. «Сұрақ-жауап» әдісі.


1-топ. Қазақстан тауларын мекендейтін қандай аң білесің?

2-тап. Қазақстан тауларын мекендейтін қандай құстарды білесің?

3-топ. Қызыл кітапқа енген аңдар мен құстарды білесің бе?


Критерий:

Дискриптор:

Сұраққа дұрыс жауап беру.

Берілген сұрақтардан сөз тіркесін құрайды;

Анықталған сөздер негізінде мәтіннің тақрыбын болжайды


  • «Кері байланыс: «Сұрақ ілмегі» әдісі.

ҚБ: «Бас бармақ» әдісі.

Бас бармақ жоғары тұрса – мен түсінемін.

Бас бармақ сәл бүгіліп тұрса – мен түсінгендеймін.

Бас бармақ төмен қарап тұрса – мен түсінбедім.


Мәтінмен жұмыс.

Тыңдалым. Оқылым.

3-тапсырма. Берілген мәтін тыңдап, оқып, мәтін бойынша сұрақтарға жауап беріңдер. 


 «Көршіңізге айтыңыз» әдісі. (ЖЖ)


Дескриптор: 

- мәтінді тыңдайды;

- сұрақты түсінеді;


Кері байланыс: тапсырманы орындау барысында қандай қиындықтар болды?

ҚБ: «+  -     қызықты» әдісі.


Постер жұмысы.

1-топ: тауда мекендейтін аңдар туралы түсінігін постер жасайды.

2-топ: тауда мекендейтін құстар туралы түсінігін постер жасайды.


Критерий

Дескриптор

Мәтіннің мазмұнын ашу.

мәтін мазмұнын болжайды;

мәтін мазмұнын талқылайды;

мәтін бойынша сұрақтарға жауап береді;


Кері байланыс: қолдау - «Тамаша!», «Жарайсың», «Талпынып көр».

ҚБ: «Джигсо» әдісі.


Жазылым. 3-тапсырма. Мәтіндегі кездескен хабарлы, сұраулы, лепті сөйлемдерді тауып жазу.


Кретерий

Дескриптор

мәтіннен сөйлем түрлерін тауып жазу

Қазақ тіліндегі әріптерді

анық, сауатты жаза алады;

сөйлем мағынасына қарай түрлерін ажырата алады;


ҚБ: «Бинго әдісі»

Кері байланыс: «Қар кесегі әдісі» ауызша орындату.

5-сынып оқулығы, 69-бет.




















69-бет, оқулық





















Оқулық, 

11-тапсырма,

71-бет

Соңы 

5 минут

Рефлексия. «Сабақ мазмұны бойынша ойыңды білдір» әдісі бойынша төмендегі сұрақтарға жауап жазыңыз.

Сабақ мазмұны бойынша ойыңды білдір.

Қандай жаңа білім алдың?

Алған біліміңді қолдана аласың ба?

Саған қиындық тудырған түсініктер





парақшалар

Үйге тапсырма: 

71-бет,9-тапсырма


Қосымша ақпарат

Саралау – оқушыға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілетті оқушыға тапсырманы қалай түрлендіресіз?

Бағалау – оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз? 



Пәнаралық байланыс – Денсаулық және қауіпсіздік, АКТ-мен байланыс. Құндылықтармен байланыс (тәрбие элементі).




Рефлексия

Сабақтың мақсаты мен оқу міндеттері орындалды ма? 

Бүгін оқушылар не үйренді?

Сабақ қалай өтті, қандай деңгейде өтті?

Жоспарланған саралау жақсы іске асты ма? (тапсырмалар сәйкес болды ма?

Уақытты қалай пайдаландым? 

Жоспарыма қандай өзгеріс енгіздім және неге?

Өз сабағыңызды талдау үшін осы бос орынды пайдаланыңыз. Сол жақта берілген сұрақтарға жауап беріңіз.

Сабақтың мақсаты мен оқу міндеттері орындалды. Мақсаттарға сай оқушылардың тыңдалым, айтылым, оқылым, жазылым дағдылары қалыптастырылды. Оқушылар оқылым дағдысы бойынша мәтінді түсініп, мәтін бойынша сұрақтарға жауап беруге үйренді.  Сабақ барысында оқушылардың қарым-қатынас тығыз, сапалы білім алу үшін топтық, жұптық, жеке жұмыс түрлерін өткіздім. Осы жұмыс түрлерін іске асыру үшін «Тиімді сұрақ-жауап», «Ойлан, тап», «Джигсо» әдістерін қолдандым. Саралау      тапсырмасы оқушылар үшін тиімді болды. Сабақ жоғары деңгейде өтті. Уақытымды тиімді пайдаландым.





Скачать Қазақстандағы жан-жануарлар мен өсімдіктер әлемі.
Для того, что бы получить доступ к файлам, вам необходимо Войти или Зарегистрироваться

Войти на портал с помощью социальных сетей

Google

  • 2-01-2020
+5
Комментарии (0)
Написать
Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.